2012. július 31., kedd

NOTD | Summer Challenge 2012 - Recreate Your Favorite - Fav. Summer Color (vol 2)

Elérkeztünk az utolsó állomáshoz is. Annak idején sokat gondolkodtam, hogy melyiket készítsem el a kedvenc színes napra, a szivárványosat, vagy ezt a leopárdosat. Majdnem úgy jártam vele, mint a gyümölcsössel, de végül úgy döntöttel, akkor elkészítem a szivárványosat, erre az utolsóra meg ezt. :)
Jelenleg nagy kedvencem a S-he 317-es lakkja, ezért ő lett az alap, imádom az AVON Coral Reef-jét is, ő igazán nyári szín is. A kettő együtt nem is mutathatna jobban, mint egy párduc mintában, hát nem igaz? :)

It is the last part of Summer Challenge 2012. It was an amazing challenge with very nice people! Thank you girls! :)
I know that my color combo not is is tipical summer combo, but S-he 317 is my fav polish now, i love AVON's Coral Reef and the leopard print too! :)







Elhiszitek, ha azt mondom, hogy az összes kép ugyanakkor, egymás után, és a teraszon készültek?
Hihetetlen igaz? Én is alig hittem mikor megláttam a különbséget ^^





És végül egy kép a kávémról, leopárd mintásra sikeredett, tiszta véletlenül.^^
My leopard print coffee. ^^


Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből