2012. július 14., szombat

Teszt | Color Trend (AVON) - Adapting Apricot

Még évekkel ezelőtt rendeltem két 8 ml-s lakkot az Avon katalógusból. Már akkor odavoltam a kéttónusú lakkokért. :) Először csak ezt rendeltem meg, de a kisördög csak dolgozott bennem, így végül pár óra elteltével felhívtam barátnőmet, hogy a lakk lila testvérét is csatolja a megrendeléshez. ^^

Nagyon szerettem őket, főleg ezt a narancsot. Egy rétegben nem fed, de hárommal már egész elfogadható. gyakran vagyok úgy, hogy már undorom van a lakkoktól, ám csupaszon mégsem szeretném hagyni a körmömet, akkor jön rá egy réteg ebből a szépségből! (Vagy a Golden Rose Ceramis 132-ből vagy a Golden Rose Paris 39-ből^^)

Érettségi előtti héten gondolkodtam egy picit, hogy mit is készíthetnék el, ami egész héten kitart? Végül eszembe jutott ez a két elfeledett lakk. Meg végre van fekete lakkom is, hát e két kombinációból csak valami csodás születhet! És született is! :)

De előtte nézzük, hogyan nézzük a próbaképeket. ^^



Sajnos a fehéren nem néz jól ki, csikózódik, és nekem a színe sem tetszik. Viszont a feketén imádtam! Ahogy csak magában is nagyon szép!


A képek többségében inkább a rózsaszínes tónusa látszik, de élőben néha előbukkan a narancs is. :)



 Itt látszik szépen a narancs tónus is. :)






Nem csigázlak tovább benneteket, így nézett ki mikor az összes fekete-narancs-rózsaszínben játszott:

Alapnak a Rapsodi fekete lakkját használtam

Így meg egy hét elteltével, ezért nézzétek el a széleket. ^^ Utolsó nap kipróbáltam egy réteg Butterfly 107-tel a jobb kezemen, ezt láthatjátok. Nekem ez is tetszett. :)


A bal kezem kapott egy réteget az ikertesóból, a Varying Violet-ből és egy réteg Butterfly 107-est.Olyan galaxis beütése lett. XD Én imádtam azt is, jövök majd képpel. :)

Összességében nem tudok rosszat mondani a lakkról. Engem az sem zavar, hogy nem fed jól, sőt, kivételesen plusz pont nálam, mert így tökéletes választás azokon a napokon, mikor nem kívánatos a lakk a körmömön, avagy épp egy visszafogott színre van szükségem. Fedőlakként pedig nagyon szép hatások érhetők vele el! :)
Sajnos már nem kaphatók, én úgy tudom, de javítsatok ki, ha tévedek. :)

Nektek megvan a két lakk valamelyike?

Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből