2012. július 9., hétfő

Blog | Lassan, de haladok

Bár a fenti linkek még mindig nem elérhetők, egy-két szemmel látható változás már történt a blogon tegnap este óta is: kikerültek ismét a számlálók.
Az oldalak a TAGS címke alá költözött. Az eredeti felállásban a fenti halvány-rózsaszín sávban kéne legyen, de ha oda felteszem, listázva vannak, az meg nem tetszik. De majd belenézek én a HTML-be és megpróbálok valamit kihozni belőle. De egyelőre jó helyen vannak ott is.
Már néhány blogot is sikerült visszaállítani a bloglistáimba. :)

Nekem túl szűk ez a hely itt, megszoktam, hogy a régin nagyobb volt a bejegyzés felülete, ezért majd valamikor ezért is belenyúlok majd a HTML-be... remélem, megkapom. XD De egyelőre marad ez is. :) Próbálom kicsit a zsúfoltságát is csökkenteni... kevés sikerrel. :D

Ja, és a fejléc...hát nem megettem egy E betűt? :D Látszik, hogy éjjel, álmos fejjel készítettem. :) Majd megpróbálom valahogy kijavítani, legrosszabb esetben meg újracsinálom.^^

Amúgy ma végre frissítettem a a Komment Játék számlálóit is. :D Rengeteg hosszászólást kaptam az elmúlt hetekben, sok új hozzászólóm is van. Nagyon örülök mindenkinek! És köszönöm az összes hozzászólást! Nagyon boldoggá tudtuk velük tenni! :)

Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből