2015. április 16., csütörtök

NOTD | Türkiz körmök az egyszerűség jegyében

Sziasztok!

Ma a Thimmyke tavaszi színes kihívására készített türkiz manival készültem.


Mivel nagyon zsúfoltak mostanság a napjaim, egyszerű manikűrben gondolkodtam, így született meg ez a megoldás. Aztán ahogy az újabban mindig lenni szokott, alig fél óra múlva moshattam is le az egészet, mert sikeresen elnyomorítottam a lakkozást meleg vízzel való kézmosásközben. Úgyhogy legnagyobb sajnálatomra a szerelmünk igazán tiszavirág életűre sikeredett.

Nézzétek meg a többiek alkotását is:

20 megjegyzés:

  1. Gyönyörű lett, főleg a csillámos lakk tetszik meg a kis négyszögek. Kell neked egy Seche Vite :) A csupaglitter lakkot is öt perc alatt szárítja.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet tényleg ideje lenne beruháznom egyre. :D

      Törlés
  2. Jópofa lett :)
    http://voroskoromlakk.blogspot.hu/2015/04/notd-turkiz-menta.html

    VálaszTörlés
  3. Nekem ez a minimalitás a kedvencem. :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen, lányok! :)

    VálaszTörlés
  5. Csini. :) Hát igen lakkozás után még kb 1 óráig nem nagyon szabad semmit csinálni, ami tönkre teheti, mert ha tökre teheti, akkor tönkre is fogja. :/ Én akkor szoktam tönkre vágni, amikor egyből nekiállok elpakolni, vagy elő akarok venni még valamit... -.-'

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ezt én is tapasztaltam. Régebb könnyebb volt megállni, viszont az utóbbi időben annyira zsúfolt a programom, hogy egyszerűen nincs egy órám arra, hogy száradni hagyjam a körmeim. :( Ezért is lakkoztam az utóbbi hónapokban csak homoklakkokkal, azok hamar megszáradnak és az apróbb sérülések nem is feltűnőek, mint a hagyományos társaiknál. Illetve könnyen is korrigálhatóak.

      Törlés
  6. Nagyon szépséges :) én is szeretem az ilyen minimál designt!

    http://probablyme.hu

    VálaszTörlés
  7. Annyira szépek ezek a színek! :))

    VálaszTörlés
  8. Szép lett :)
    http://judymuhely.blogspot.hu/2015/04/a-tavasz-szinei-1-turkizmenta.html

    VálaszTörlés
  9. Teljesen odavagyok ezért a maniért!

    VálaszTörlés
  10. Ez gyönyörű lett! Melyik a glitteres lakk? Valami csoda... :)))

    VálaszTörlés
  11. Köszi lányok! Erina, a Golden Rose Galaxy kollekciójának a darabja. Fejből nem tudok számot mondani, de készült róluk bejegyzés itt, a blogon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kikerestem a linket, itt vannak még róla képek:
      http://vaniliamamor.blogspot.ro/2014/04/teszt-golden-rose-galaxy-18-19-23-27.html

      Törlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből