2012. július 10., kedd

TAG | Szépségápolási kérdéssor

Jövök még egy TAG-gal, remélem, nem unjátok már! :) Ezt Verusnál láttam, a Lakkfan oldalon. Már érettségi előtt ráakadtam, de a nagy készülődésben nem akartam még ezzel is foglalkozni. :D
De most kitöltöm! :)

1. Van olyan sminkmárka, melyet egy időben sokat használtál, de ma már szinte eszedbe se jutna utána nyúlni az üzletben?
Smink márka nincs, viszont sampon igen. Anno nagyon szerettem én is, a hajam is a Herbal Essences samponokat. Aztán egy időre lekerült a polcokról, s mikor ismét feltűnt, már vadonatúj csomagolást kapott. Nagyon megörültem, hogy ismét találkozunk, a csomagolás is tetszett, hát kiválasztottam a hajamnak megfelelőt, és megvettem. Az illata isteni volt! viszont nekem annyira nem vált be. :( Azóta inkább a Wash&Go-t használom, pár hónaponta pedig váltok Head and Shuolders-re. olyankor annyira selymes és puha a hajam! Folyton simogatják mások! :D


2. Ha a piacon találsz egy ügyesen másolt „márkás” táskát hihetetlenül jó áron, megveszed?
Igen. Nekem nem a "márka" a fontos, hanem a minőség és az ár.

3. Szoktál kozmetikumot, parfümöt ajándékba venni másoknak?
Ha ismerem az ajándékozott ízlését, esetleg tudom, mire van szüksége, mire vágyik, akkor igen. De csak ilyen esetben, és akkor is nagyon ritkán, mert könnyű vele mellé nyúlni. Ha meg ajándékozok, azt szeretném, hogy örömöt okozzak vele. :) Mondjuk, aki ismer, az tudja, egy körömlakkal bármikor boldoggá lehet tenni. :D
Amúgy még annyit, hogy bármilyen ajándékot is veszek, hacsak időm engedi, mindig készítek valami saját kezű ajándékot, apróságot is. :) Annál jobb ajándékot úgysem tud senki adni! :)

4. Van olyan holmi, amit szerinted már kissé betegesen gyűjtesz, függetlenül attól, hogy ki tudod-e használni?
Khöm... vaaan! :D Gondolom, tudjátok is már, hogy mi az! :D
naná, hogy a lakkok! De mellettük gyűjtöm az ékszereket, kb. 60 pár körüli fülbevalóm van, ebből kb 10-et, max 15-t használok. :D De fonalakból, gyöngyökből is mindig vásárolok. :D persze, csak ha pénzem is van. ^^ gyakran ezért is nem viszek magammal túl sok pénzt, hogy ne tudjam elkölteni. :D Bár a S-he 317 körömlakkom esetében még ez sem segített. XD

5. Inkább tervezgetős, vagy spontán vásárlónak tartod magad?
Is-is. Van egy pár "szerelem első látásra" cuccom, ilyen az előbb említett S-he lakk is. :D De rengetek fülbevaló is így jött velem haza. 
Amúgy meg általában tervezek, gondolkodom. Aztán eldöntöm, hogy oké, megveszem...de addigra meg már nincs meg... így jártam egy édi Tatty Teddy mackóval is, kb. egy évbe telt, míg ismét ráakadtam egyre, akkor már nem volt az a horribilis ár, amiért meg ne vásároljam (jelzem, akkor sem volt nálam elég pénz, de Bogi barátném kölcsönadott pár lejt, még mielőtt kénytelen lett volna a turiban hagyni, ugyanis Tatty nélkül ki nem jöttem volna a boltból.^^ ) Azóta is imádom. ♥ Ennek a bejegyzésnek az alján láthattok rólunk képeket. ♥

6. Vettél valaha olyan drágább dolgot, melyet utólag nagyon megbántál?
Így most nem tudok egy konkrétat mondani, de biztosra veszem hogy volt ilyen, nem is egy. :)

7. Szoktál nosztalgiából shoppingolni?
Nem. Mondjuk ha lekeveredek a tengerpartra akkor imádok ott sétálni a bazársoron, nézelődni és végignézni, hogy mi változott az elmúlt években. ^^ Ezt nem nevezném "szoktál" kategóriába, hiszen az elmúlt évben nem voltam tengeren, s szerintem ez idén sem fog összejönni. Majd ha lesz melóm és meg tudom magamnak engedni. :D Szüleimtől már nincs képem ilyesmire kérni.

8. Kérdeztél már meg vadidegeneket vásárláskor, hogy szerintük jól áll-e neked, amit épp próbálsz?
Én nem, viszont engem igen! :) Legutóbb épp egy pasi kérte ki a véleményem, hogy milyen plüsst vegyen a barátnőjének. :D Azelőtt meg egy nő jött oda hozzám, hogy mondjak már véleményt erről meg erről a parfümről.^^
Amúgy vadidegenekhez nem igazán mennék oda, nem félek én tőlük, csak ők nem ismernek annyira, mint mondjuk egy barátnő, aki tudná, melyik lakk/parfüm/szín/felső stb lenne nekem jó, vagy annak, akinek épp vásárolom. :) Gondolom, a zavaros fogalmazás ellenére is értitek a logikámat. ^^

9. Ha az utcán megpillantasz egy lányt valami hihetetlenül szép cipővel a lábán, meg mered szólítani, hogy megkérdezd, hol vette?
Hm... szerintem vagyok olyan merész meg szószátyár is, hogy simán... de eddig még nem volt olyan, hogy annyira megtetszedjen (ezt a szót a szóellenőrző aláhúzza...hogyan kell helyesen leírni? netán nem is így mondják helyesen és ez ismét egy erdélyi tájszólás - akad, amit azért szokott aláhúzni^^) valami, hogy akár oda is menjek a viselőjéhez. :)

10. Vittél már vissza nem tartós fogyasztási terméket az üzletbe azért, mert nem azt kaptad tőle, amit vártál?
Gondolom, az is ide számít, ha romlott a tej, netán egér van a virsliben...igen, volt már ilyen, előbbi anyukámmal, utóbbi mamimmal történt meg. Én egyszer egy hangyás cukorkát vásároltam. Még élt akkor mamám, úgyhogy 4-5 éves lehettem. Iszonyat megijedtem... hiszen nem is csak egy, hanem egy egész csapatocska volt benne! :) Aztán visszavittem és az eladó kicserélte. ^^

11. Szoknyás vagy nadrágos típus vagy inkább?
Nyáron szoknya, télen nadrág. :D -30 fokokban csoda is lenne, ha szoknyácskákban flangálnék. :D Mondjuk a szoknya is csak harisnyával vagy cicanacival...nélküle képtelen vagyok megindulni, kényelmetlen, zavar, minden bajok van vele. XD
Bár ha mindenképpen kellene választani, akkor inkább nadrág.^^

12. Arany vagy ezüst kiegészítőket viselsz szívesebben?
Ezüst. :D

13. Clutch. Igen vagy nem?
Ööö... fogalmam nincs, az mi. :/

14. Van kedvenc üzleted? Ha igen, melyik?
Csíkszeredában a Petőfi utcán van egy (illetve 2, de in a kintit kedvelem) 1 Euros üzlet. A név ne tévesszen meg senkit, annyi jó cucc van benne! Ha én oda beszabadulok, csak a barátnőim meg a pénztárcám szabnak nekem határt. :D
Illetve szeretek nézelődni a Tulipán áruházban: lakkok, fonalak, könyvek. ♥ Ez is a Petőfi utcán található, ahogy a STOP üzlet is, amit még kedvelek, bár ez utóbbit csak a Rapsodi lakkok meg a volt évfolyamtársam miatt. :) Ő ott dolgozik. :)
Jah, és a Korallt sem szeretném kihagyni. :D Neki is két üzlete van, egyikben vannak a lakkok, mosószerek, szalvéták, muffin papírok és hasonlók, nagyon szeretem. Másik részében meg az ékszerek, dísztárgyak, gyerekeknek játékok, gyönyörű poharak, stb.

15. Mit gondolsz a platformtalpú cipőkről?
Sokszor csókolom a feltalálóját! Nagyon alacsony vagyok, a túl magas sarkúakat meg nem tudom használni, mert mindkét bokámmal gubi van, így fél perc múlva, már érzem, hogy megszakadok. Viszont a platformosokkal anélkül lehet 8-10 cm-es sarkam, hogy a bokáim, s ezzel a saját testi épségemet kockára tennék! *.* S nem utolsó sorban, gyönyörű tartást is tudnak adni a viselőjüknek! :)
Nekem is van egy, a bankettemen 10 óra 15 percet, míg barátnőm kicsengetési ebédjén 12 óra 15 percet bírtam ki benne!

16. A koptatott farmer ciki vagy még hordható?Szerintem abszolút nem ciki! Sőt, örök klasszikus, mint a piros köröm. ^^

17. Neon vagy pasztell?
Egyértelműen pasztell. :)

18. Sok olcsóbb bizsu vagy kevés, de drágább örök darabok? 
Sok olcsó!! *.* Jaj, kis szívem csücskei. :)

19. Arra törekedsz, hogy kövesd az aktuális divatot, vagy inkább a saját stílusodat képviseled?
Verushoz hasonlóan én is djkaty-t tudom idézni, aki nagyon találóan fogalmazta meg a választ: “Saját stílus, amibe bevonom az aktuális divat hozzám illő részleteit.”

20. A ruháid zöme semleges árnyalatú, és azokat párosítod a kedvenc színedben pompázó darabokkal, vagy a szivárvány minden színe megtalálható a szekrényedben?
Szerintem majdnem minden színben van ruhadarabom, pláne a télieknél. Ezek főleg világosabbak, de egy-egy sötétebb darab is helyet kapott. :)

+1: A sminked passzítod az öltözékedhez vagy fordítva?
Az öltözékemet az épp aktuális körmömhöz. Ha meg nagy ritkán ki is sminkelem magam, akkor az természetesen az öltözékemhez próbálom passzítani. :)


No, hogy tetszett? Nagyon unjátok már az ilyen TAG-okat?
Ha van kedvetek, töltsétek ki ti is, és hagyjatok itt megjegyzést a linkkel, hogy elolvashassam! Vagy ha nincs blogotok, akkor akár megjegyzésben is leírhatjátok a véleményeteket a kérdésekről/kitölthetitek a TAGot! :)

Kellemes napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből