2012. július 29., vasárnap

Blog | Segítség!!

Kérlek, segítsetek, ha tudtok! Az utóbbi időben nem tudok "Rendszeres olvasó"-nak iratkozni! Illetve igen, de csak névtelenként! Viszont be vagyok jelentkezve a Google-fiókomban, akkor meg miért? Kipróbáltam, hogy a saját blogomra fel tudnék-e iratkozni? Ott viszont flottul menne a dolog... nem értem...

  Így nézett ki régebb, illetve most is, ha a saját blogomra szeretnék feliratkozni. Akkor ha feliratkoztam, a kis képem meg is jelent a Rendszeres olvasók közt.


 És így néz ki most! Hiába jelentkezek be, hiába minden... És ha a "Follow this blog"-ra kattintok, a Rendszeres olvasók számlálója egyel több lesz, ám a képem nem jelenik meg, lévén "Névtelen" követőnek rak, és az olyanokat a lista legvégére válogatja.

 Ti már találkoztatok hasonlóval? Mi a megoldás?

Válaszaitokat előre is köszönöm!

Bella

13 megjegyzés:

  1. erre a problémádra nem tudom a megoldást,de körömlakkot akciósa a DM-ben és a Merkúr áruházakban kapsz.Jövő héten végre teljesítem az igéretem is:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Holnap benézek a piaci Merkúrba meg a DM-be. :)

      Törlés
  2. Laptopon nekem sem megy, mindegy, milyen böngésző, mindegy, hogy ugyanaz a beállítás, mint az asztali gépemen. Még kommentelni sem tudok róla. Rejtély.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Átkozott technika... :S Amúgy ez sem jó hír, mert októbertől csak laptopon leszek...s ha még a saját blogomon sem fogok tudni kommentelni az nem lesz túl jó...:S
      Mondjuk eleve azt sem tudom, hogy egyáltalán lesz-e időm a blogra, hisz a matek nem arról híres, hogy olyan átkozottul könnyű lenne. :D

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Akkor ezek szerint nem velem van a hiba. Panaszlevelet kéne írni a Google-nek, nem? Vagy a Bloggernek...avagy mindkettőnek, aztán eldöntik, ki az illetékes.

      Törlés
  4. Na nekem van egy megoldásom, ami úgy tűnik, működik: bloggerben az olvasnivalóknál arra a fogaskerékre kattintva felhozza, azokat az oldalakat, amiket olvasol, annak az alján van egy olyan, hogy hozzáadás: url-t beilleszted és elvileg így működik. Kicsit macera, de napok óta csak így tudok feliratkozni blogokra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hasonlóra gondoltam én is... mindenképp kipróbálok! Köszi a tippet!

      Törlés
  5. Nekem mindig működtt ha a www.xzy.blogspot.hu-t kicseréltem www.xyz.blogspot.FR-re :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a tippet. Ki fogom próbálni ezt is!

      Törlés
  6. Én pedig azt vettem észre, hogy 300 blognál többet nem hagy felvenni a követett blogok közé a blogger, így folyton szelektálnom kell, ami nagyon rossz:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nagyon rossz. :( Belegondolva szerintem nekem is megvan a 300 rendszeresen olvasott blog...lehet, hogy nálam is ez a hiba...:S Mondom én hogy petíciót kell írjunk a Bloggernek! :D

      Törlés
  7. a további beállításokban mi van?
    nem ott kell csinálni vmit?

    VálaszTörlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből