2012. július 19., csütörtök

Teszt | Rapsodi lakkjaim

Sziasztok!

Már régóta szerettem volna bemutatni nektek a Rapsodi lakkokat, aztán Linori kérte a véleményemet, így megígértem neki, hogy nemsokára bővebben is foglalkozom velük. Hát, eljött ennek is az ideje. ^^

Összességében szeretem ezeket a lakkokat, olcsó, sok színben kaphatók és az árához képest a minősége is nagyon jó. Az ecsetek nem a kedvenceim, de ezért az árért ne is várjunk jobbat el. :) A fénye viszont valami csodálatos! Nézzük a lakkokat egyenként. :)

A Nagy Csapat



Fehér - 302
Nagyon szerettem, sajnos a fehér lakkok sorsára jutott: idő előtt megvastagodott. Már alig tudok vele dolgozni. :( Sürgősen új fehér lakk után kell néznem. :) Ez amúgy két rétegben már szépen fedett.
Sokkal jobban szerettem, mint anno a Farmasi fehérjét.





Rózsaszín - 306
Nem tudom, ezeken a képeken mennyire látszik, de van a lakknak vannak piciny csillámjai, nagyon szép! Sajnos a pigmentáltsága nem túl jó, egy két rétegben sem elég jó, és csíkos is. Ám három rétegben már tökéletes. :) A színe miatt imádom!




Ezt azért, hogy lássátok, mennyire szépen csillog, fedőlakk nélkül is! :)




Világosbarn, nude - 304
A rózsaszínhez hasonlóan mikrocsillámokat tartalmaz. Nagyon szeretem a színét. Egy, két és három rétegben is használhatom attól függően, hogy milyen manikűrt szeretnék belőle kihozni.



Türkizkék - 341
Imádom a színét, állagát, mindent! :) Két rétegben már nagyon jól fed. Hátránya, hogy megfogja a körmöt még alaplakkal is.





Mentazöld - 339
Tetszik a színe, állaga. :) Két rétegben nagyon jól fed.

Egy réteg

Egy réteg





MéregSötétzöld - 350
A kékhez hasonlóan megfogja a körmöt. A színe miatt nem a kedvencem, nem is használom így magában, csak ha valamilyen manikűrhöz díszíteni kell.
Még két rétegben sem fed tökéletesen.

Egy réteg

Egy réteg

2 réteg



3 réteg




 Sötétbarna - 354
Két rétegben már fed, a színe is szép. Kipróbáltam az Adapting Apricot-tal, Varying Violettel és Farmasi 86-tal. Az előző kettővel nagyon tetszett, szerintem még máskor is lesz ilyen. :)






Fekete - 355
Két rétegben már ő is jól fed, sajnos megfogja a körmöt még fedőlakkal is, ez egy nagy negatívum nálam, de még ez sme tud visszatartani a sokszori használattól. ^^



Egy lakkhoz sem használtam fedőlakkot, ennyire csillognak-villognak nélküle is. :)
Fedőlakkal tartósak, anélkül is bírják 2-3 napot, de ez szerintem nagyban függ a körmök zsírosságától meg a 2-3 napi tevékenységektől is. ^^

Még van egy Rapsodi lakkom, a 358-as, ő egy zöld csillámos lakk. Róla nem készítettem képeket, de az egyik januári francián őt használtam, három rétegben. Szép volt, sokáig is tartott.

Update - egy képecske készült:

Mint Ti is láttátok, elég sok lakkom van a márkától, messze tőlük a legtöbb. ^^ És még tervezem további lakkok beszerzését. :) Ára 2,50 lei, de ez üzletenként változhat.

Nektek van Rapsodi lakkotok? Meg vagytok vele elégedve?

Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből