2012. július 5., csütörtök

Blog | Liebster Award

Tegnap este kaptam ezt a díjat Thimmykétől. nagyon megörültem neki, szeretek díjakat kapni! :) Hiszen az is egy csodálatos elismerés, csakúgy, mint a kommentek, hozzászólások! :)


Mint minden díjnak, ennek is vannak szabályai, íme:
  • Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról
  • A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell
  • 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek
  • 11 embert meg kell jelölni és linkelni
  • Nincs visszaadás/visszajelölés
A 11 dolog magamról, nehéz újat mondani. :D
  • Akik olvassák a blogomat, bizonyára tudják, hogy nagyon szeretem a focit, de csak nézni. Az EB összes meccsét végignéztem, egy kivételével, azt is csak azért, mert olyan helyen voltam vendégségben, ahol nem volt TV.
  • Másik kedvenc sportom az úszás. Ezt viszont, a focival ellentétben, csak művelni szeretem, nézni szerintem baromi unalmas.^^
  • Elég ragaszkodó meg hűséges típus vagyok.
  • Fontosak számomra a barátaim, mindig kiállok mellettük.
  • Csillagjegyem a Bika.
  • Szeretem a Magyar Népmeséket! (De hát ki nem? :D hisz ezen nőttünk fel!^^ )
  • Szeretnék majd világot látni.
  • Külföldön eddig csak Magyarországon jártam.
  • Városunk külvárosaként van számon tartva Csíksomlyó.
  • Szeretem a Tatty Teddy mackókat. olyan kis cukik. *.*
  • Szeretek nagyon olvasni, főleg krimit, romantikust és fantasy-t. 
Huh, de nehéz volt összeszedni! :D De menjünk tovább, lássuk Thimmyke kérdéseit:
  1. Kedvenc szín?
    Korall, mályva, a türkíz és teal árnyalatai, narancssárga.
  2. Kedvenc ruhadarab?
    Ruha.
  3. Miben vagy a legjobb?
    Szeretném azt mondani, hogy matekból. Sajnos ez nem így van. :D Szerintem semmiből nem vagyok a legjobb, vannak nálam sokkal jobbak is. :)
  4. Tél vagy nyár?
    Egyik sem. XD Télen utálom a -30 fokot, emg azt, hogy rettegek (és most egy cseppet sem túlzok!) kilépni a házból, mert jég van, csúszik minden az én térdem meg hamar feladja a jéggel való harcot, s napokig, de volt hogy hetekig alig tudtam menni. :/
    Nyáron meg utálom a kánikulát.
  5. Hajfesték vagy nélkül?
    Nélkül.
  6. Legemlékezetesebb élmény?
    Uh... rengetek ilyen van. Hat évvel ezelőtt mikor focizás közben a kanálisban kötöttem ki, Costinesten a White Horsos bulik ♥, az unokatestvéreimmel töltött Karácsony és Szilveszter. ♥
  7. Pizza vagy hamburger?
    Házi készítésű pizza. :)
  8. DM , Rossmann vagy Müller?
    DM, mert olyan van nálunk is. ^^
  9. Legnagyobb siker az életben?
    Még általánosban a jó tanulmányi eredményeim. Azóta ellustultam. XD
    Vagy mikor egy-egy általam készített csecsebecsének örül a gazdája. :)
  10. Mi leszel ha "nagy leszel"?
    Eddig azt hittem, matek tanár. De az érettségim úgy érzem, nem sikerült túl jól, szóval nem tudom.
  11. Kedvenc időtöltésed?
    Blogolás, blogok olvasgatása, körömfestés, csomózás, keresztszemezés, ez utóbbi három készítése közben film nézés, olvasás a teraszon vagy a szabadban. :)
És akkor jöjjön az én 11 kérdésem:
  1. Keresztneved?
  2. Kedvenc színed?
  3. Szeretsz főzni? Ha igen, miért? Ha nem, miért nem?
  4. Kedvenc hazai előadó/banda?
  5. Kedvenc szám tőlük.
  6. Kedvenc külföldi előadó/banda?
  7. Kedvenc szám tőlük?
  8. Kedvenc színész/színésznő/műsorvezető?
  9. Kedvenc film/műsor?
  10. Kedvenc időtöltés?
  11. Melyik az az ország vagy város, ahova nagyon szeretnél eljutni/visszamenni?
Nagyon kíváncsi vagyok a válaszaitokra! No, akkor lássuk azokat a bloggerinákat, akiknek továbbadom a díjat, s ezzel együtt a kérdéssort! Nagyon nehéz volt választani, kb kétszer ennyi bloggernek adtam volna, végül leszűkítettem a számot. :)
  1. Lencsilány
  2. Gablen
  3. Rita
  4. Zora
  5. Teszugi
  6. Schnappy
  7. Angelika
  8. Muccuus
  9. Ingrid
  10. Edina
  11. Kata
 + két ráadás, akiket nagyon kedvelek:
  1. Christine - tudom, hogy most van sokkal fontosabb dolgod is, ezért ha szeretnéd, kitöltötd, ha nem, akkor sincs harag. :)
  2. Kati - tudom, hogy kint van a blogodon a +Szavakat a díjak helyett" képecske, de én nagyon kedvellek téged, és a blogodat is, ezért nem tudtam megállni, hogy ne jelöljelek téged is be. :)
No, ennyi lett volna! Thimmykének még egyszer köszönöm! :)
Én szeretném, ha a 11(-13) jelöltem közül mindenki kitöltené, mert érdekelnek az infók rólatok! De ennek ellenére, nem lesz "örökharag" ha nem adjátok tovább. :)

Bella

21 megjegyzés:

  1. Jaj, nagyon kedves tőled! Köszönöm! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen! Megkerültük egymást, épp ebben a pillanatban küldtem el a megjegyzést blogodra! :D Amúgy szuper a legutóbbi bejegyzésed is! :)

      Törlés
    2. Igen, láttam! :D Köszönöm, örülök, hogy tetszik :))

      Törlés
  2. Nagyon kedves tőled, hogy rám gondoltál, és bár én elég "díjellenes" vagyok, azért ezt kitöltöm, de csak mert tőled kaptam. Ám ha nem haragszol meg, továbbadni csak úgy fogom, hogy vigye, aki szeretné:$...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jól esett a te bejegyzésedet is olvasni! ♥

      Törlés
  3. Nem is tudtam, hogy így is hívják a Me to You macikat. =) Ma is okosabb lettem. És jó világlátást Neked! Remélem sok helyre eljutsz még. =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Me To You, Tatty Teddy, de nekem csak "Ááááááá *.*" :D

      Törlés
  4. Köszi a díjat :D remélem tényleg nem lesz örihari, de nemnagyon szeretek ilyenekkel szórakozni, de a kérdéseidre válaszolok neked itt, hogy kielégítsem a kíváncsiságod! :D

    Keresztneved? - ANGELIKA (A BARÁTAIM NEM ÍGY HÍVNAK:D)
    Kedvenc színed? - NINCS OLYAN, DE HA A RUHÁIM SZÍNÉT NÉZEM, AKKOR ZÖLD, KÉK, ÉS LILA. NO MEG A FEKETÉT NAGYON ELŐNYBEN RÉSZESÍTEM.
    Szeretsz főzni? Ha igen, miért? Ha nem, miért nem? - IMÁDOK, MERT ALKOTNI JÓ MINDEN FORMÁBAN! :)
    Kedvenc hazai előadó/banda? - SUBSCRIBE
    Kedvenc szám tőlük. - ROLL 'N ROCK (MEG AZ ÖSSZES)
    Kedvenc külföldi előadó/banda? SYSTEM OF A DOWN
    Kedvenc szám tőlük? - PEEPHOLE
    Kedvenc színész/színésznő/műsorvezető? - NEMNÉZEK TÉVÉT ÚÚÚTÁLOM, ÍGY AZ SINCS
    Kedvenc film/műsor? - DETTÓ SEMMI
    Kedvenc időtöltés? - ATIMMAL HENYÉLNI A DUNAPARTON :)
    Melyik az az ország vagy város, ahova nagyon szeretnél eljutni/visszamenni? - MEG SZERETNÉM NÉZNI FIRENZÉBEN, AZ UFFIZI KÉPTÁRBAN BOTTICELLI A VÉNUSZ SZÜLETÉSE C. KÉPÉT. FIRENZÉBEN JÁRTAM MÁR, DE SAJNOS A KÉPTÁRBA NEM JUTOTTAM EL.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, nincs harag! A válaszokat meg nagyon köszönöm! :D Érdekes volt olvasni őket! :)

      Törlés
  5. Arra jók ezek a díjak, hogy már egy csomó mindent megtudtam rólad:)))
    Köszönöm, ma egy kicsit lazább napom van, úgyhogy megpróbálom összehozni a válaszokat:)
    Egyébként kolleganőmnek nincs TV-je, ő direkt úgy jár vendégségbe, hogy megnézi előtte interneten, mi megy aznap a tévében, és beszemtelenkedik a kanapéra:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, unokatesóméknál én is ott ragadtam a TV előtt. Olyan szép nagy tévéje van. *.* Ráadásul épp a német-portugál meccs folyt, és ha németek, akkor Bellát még ágyúval sem lehetne elijeszteni a TV elől. XD

      Törlés
  6. Na mégis csak kitöltöttem és tovább adtam, ha a többi 11 dologra is kíváncsi vagy rólam, akkor kukkants be :D

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm szépen még egyszer. Válaszoltam, továbbadtam.

    VálaszTörlés
  8. Köszi szépen, hogy rám is gondoltál, én is kedvelem a blogodat és téged :)
    Úgy döntöttem én is itt válaszolok a kérdéseidre:
    Keresztneved? - Kati
    Kedvenc színed? -Kék, zöld, meg mostanában a lila:)
    Szeretsz főzni? Ha igen, miért? Ha nem, miért nem? - Azt hiszem erre már tudod a választ, imádok főzni, mert megnyugtat, elismerést hoz, és jó látni, hogy a családom, barátaim örömmel fogyasztják a főztömet.
    Kedvenc hazai előadó/banda? - Hát hazai nem igazán van.
    Kedvenc szám tőlük. - -
    Kedvenc külföldi előadó/banda?- Csík Zenekar
    Kedvenc szám tőlük? - Te majd kézen fogsz és hazavezetsz, Kalocsai katonadal
    Kedvenc színész/színésznő/műsorvezető? -Talán Latabár Kálmán
    Kedvenc film/műsor? - Az angol beteg
    Kedvenc időtöltés? - Olvasás, főzés, kirándulás
    Melyik az az ország vagy város, ahova nagyon szeretnél eljutni/visszamenni? - Most éppen London, mert ott van a Párom jelenleg, és szeretném megnézni ott Jamie Oliver éttermét, visszajutni pedig Budapestre szeretnék, mert gyönyörű város.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csík Zenekart én is kedvelem! :) Köszi szépen, hogy kitöltötted! :)

      Törlés
  9. Köszönöm szépen a díjat, jól esik, hogy rám is gondoltál. Igyekszem minél hamarabb eleget tenni :)

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm szépen :) Én is itt válaszolok :)
    Keresztneved? Rita
    Kedvenc színed? Most a fehér.
    Szeretsz főzni? Igen, de általában valami új recept hoz lázba :)
    Kedvenc hazai előadó/banda? Quimby
    Kedvenc szám tőlük: Magam Adom
    Kedvenc külföldi előadó/banda? Caro Emerald
    Kedvenc szám tőlük? That Man
    Kedvenc színész/színésznő/műsorvezető? több is van, most nem emelek ki senkit
    Kedvenc film/műsor? több is van...
    Kedvenc időtöltés? minden ami éppen lázba hoz :) egy jó könyv, minta, recept...
    Melyik az az ország... Franciaország,Spanyolország :)

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm mindenkinek, aki továbbadta, és azt is, hogy kitöltöttétek, itt vagy a blogotokon! :) Jó volt egy csomó új dolgot megtudni azokról a bloggerinákról, akiket nap mint nap követek. :D

    VálaszTörlés
  12. Szia!

    Én is kifejtettem a blogomon, hogy hogyan viszonyulok ezekhez a díjakhoz, remélem nem veszed bántásnak, mert nem annak szánom. Köszönöm még egyszer, hogy rám is gondoltál, és íme a válaszaim a kérdéseidre:

    Keresztneved? Edina ;)
    Kedvenc színed? ööö...kék?
    Szeretsz főzni? Ha igen, miért? Ha nem, miért nem? Szeretek, leginkább azért, mert mindig éhes vagyok. :)
    Kedvenc hazai előadó/banda? Nincs. Nem vagyok rá büszke, de nem igazán szeretem a magyar zenét.
    Kedvenc szám tőlük. -
    Kedvenc külföldi előadó/banda? Linkin Park
    Kedvenc szám tőlük? Crawling
    Kedvenc színész/színésznő/műsorvezető? Meryl Streep
    Kedvenc film/műsor? Thelma & Louise
    Kedvenc időtöltés? Körömlakkozás. :)
    Melyik az az ország vagy város, ahova nagyon szeretnél eljutni/visszamenni? Finnországba bármikor visszamennék. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, hogy nincs harag! :) Sőt, köszi szépen, hogy azért válaszoltál a kérdéseimre! :)

      Törlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből