2012. július 5., csütörtök

Blog | Liebster Award

Tegnap este kaptam ezt a díjat Thimmykétől. nagyon megörültem neki, szeretek díjakat kapni! :) Hiszen az is egy csodálatos elismerés, csakúgy, mint a kommentek, hozzászólások! :)


Mint minden díjnak, ennek is vannak szabályai, íme:
  • Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról
  • A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell
  • 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek
  • 11 embert meg kell jelölni és linkelni
  • Nincs visszaadás/visszajelölés
A 11 dolog magamról, nehéz újat mondani. :D
  • Akik olvassák a blogomat, bizonyára tudják, hogy nagyon szeretem a focit, de csak nézni. Az EB összes meccsét végignéztem, egy kivételével, azt is csak azért, mert olyan helyen voltam vendégségben, ahol nem volt TV.
  • Másik kedvenc sportom az úszás. Ezt viszont, a focival ellentétben, csak művelni szeretem, nézni szerintem baromi unalmas.^^
  • Elég ragaszkodó meg hűséges típus vagyok.
  • Fontosak számomra a barátaim, mindig kiállok mellettük.
  • Csillagjegyem a Bika.
  • Szeretem a Magyar Népmeséket! (De hát ki nem? :D hisz ezen nőttünk fel!^^ )
  • Szeretnék majd világot látni.
  • Külföldön eddig csak Magyarországon jártam.
  • Városunk külvárosaként van számon tartva Csíksomlyó.
  • Szeretem a Tatty Teddy mackókat. olyan kis cukik. *.*
  • Szeretek nagyon olvasni, főleg krimit, romantikust és fantasy-t. 
Huh, de nehéz volt összeszedni! :D De menjünk tovább, lássuk Thimmyke kérdéseit:
  1. Kedvenc szín?
    Korall, mályva, a türkíz és teal árnyalatai, narancssárga.
  2. Kedvenc ruhadarab?
    Ruha.
  3. Miben vagy a legjobb?
    Szeretném azt mondani, hogy matekból. Sajnos ez nem így van. :D Szerintem semmiből nem vagyok a legjobb, vannak nálam sokkal jobbak is. :)
  4. Tél vagy nyár?
    Egyik sem. XD Télen utálom a -30 fokot, emg azt, hogy rettegek (és most egy cseppet sem túlzok!) kilépni a házból, mert jég van, csúszik minden az én térdem meg hamar feladja a jéggel való harcot, s napokig, de volt hogy hetekig alig tudtam menni. :/
    Nyáron meg utálom a kánikulát.
  5. Hajfesték vagy nélkül?
    Nélkül.
  6. Legemlékezetesebb élmény?
    Uh... rengetek ilyen van. Hat évvel ezelőtt mikor focizás közben a kanálisban kötöttem ki, Costinesten a White Horsos bulik ♥, az unokatestvéreimmel töltött Karácsony és Szilveszter. ♥
  7. Pizza vagy hamburger?
    Házi készítésű pizza. :)
  8. DM , Rossmann vagy Müller?
    DM, mert olyan van nálunk is. ^^
  9. Legnagyobb siker az életben?
    Még általánosban a jó tanulmányi eredményeim. Azóta ellustultam. XD
    Vagy mikor egy-egy általam készített csecsebecsének örül a gazdája. :)
  10. Mi leszel ha "nagy leszel"?
    Eddig azt hittem, matek tanár. De az érettségim úgy érzem, nem sikerült túl jól, szóval nem tudom.
  11. Kedvenc időtöltésed?
    Blogolás, blogok olvasgatása, körömfestés, csomózás, keresztszemezés, ez utóbbi három készítése közben film nézés, olvasás a teraszon vagy a szabadban. :)
És akkor jöjjön az én 11 kérdésem:
  1. Keresztneved?
  2. Kedvenc színed?
  3. Szeretsz főzni? Ha igen, miért? Ha nem, miért nem?
  4. Kedvenc hazai előadó/banda?
  5. Kedvenc szám tőlük.
  6. Kedvenc külföldi előadó/banda?
  7. Kedvenc szám tőlük?
  8. Kedvenc színész/színésznő/műsorvezető?
  9. Kedvenc film/műsor?
  10. Kedvenc időtöltés?
  11. Melyik az az ország vagy város, ahova nagyon szeretnél eljutni/visszamenni?
Nagyon kíváncsi vagyok a válaszaitokra! No, akkor lássuk azokat a bloggerinákat, akiknek továbbadom a díjat, s ezzel együtt a kérdéssort! Nagyon nehéz volt választani, kb kétszer ennyi bloggernek adtam volna, végül leszűkítettem a számot. :)
  1. Lencsilány
  2. Gablen
  3. Rita
  4. Zora
  5. Teszugi
  6. Schnappy
  7. Angelika
  8. Muccuus
  9. Ingrid
  10. Edina
  11. Kata
 + két ráadás, akiket nagyon kedvelek:
  1. Christine - tudom, hogy most van sokkal fontosabb dolgod is, ezért ha szeretnéd, kitöltötd, ha nem, akkor sincs harag. :)
  2. Kati - tudom, hogy kint van a blogodon a +Szavakat a díjak helyett" képecske, de én nagyon kedvellek téged, és a blogodat is, ezért nem tudtam megállni, hogy ne jelöljelek téged is be. :)
No, ennyi lett volna! Thimmykének még egyszer köszönöm! :)
Én szeretném, ha a 11(-13) jelöltem közül mindenki kitöltené, mert érdekelnek az infók rólatok! De ennek ellenére, nem lesz "örökharag" ha nem adjátok tovább. :)

Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből