2012. július 26., csütörtök

Személyes & Kreatív | Eltűnésem oka + cipzárdísz

Sziasztok! :)

Az elmúlt két napban nem voltam valami aktív. Ennek egyetlen oka van: egyetem. Tegnap tették közzé, hogy hova jutottunk be. Én három helyre jelentkeztem, mindháromra bejutottam tandíjmentes helyre. Ám mindezek ellenére nem zárult jól a napom. :(
Kolozsvárra és ide, Csíkszeredába iratkoztam be, előbbi volt a cél, utóbbi a B terv. A csíkszeredai Sapientiara mindkét helyre bejutottam, ezt már délben lehetett tudni, itt van, lakást, kaját nem kellene fizetni, így a szüleim el is döntötték: ez marad.
Aztán kiderült, hogy bejutottam a Kolozsvári Babes-Bólyai Tudomány Egyetem Matematika szakára, ingyenes helyre! Ami a fő cél volt. Úgy beszéltük meg, ha bejutok tandíjmentes helyre, mehetek. De erre visszatáncoltak. :( Gondolhatjátok, milyen rosszul éreztem magam... jobban örültem volna, ha be sem jutok a matekra!

Volt egy röpke idő, amikor beletörődtem, de aztán rájöttem, nem akarom feladni az álmomat, hogy tanárnő legyek! Így addig harcoltam, hajtogattam, hogy sikerülni fog és telefonáltam körbe, míg végül anyukám is belement! :D Így kivettem az eredeti érettségi diplomámat a Sapientiáról, megnéztem a vonatjáratokat, és holnap hajnalban (4:38 RO idő - 3:38 HU idő) évfolyamtársammal megyünk Kolozsvárra iratkozni! :)
Persze, félek, hisz nem tudom, ott mi fog rám várni, elhagyom a jó kis kényelmi zónámat. :D
Kérlek, drukkoljatok! :)

Holnap sem leszek, de ha időm lesz, időzítek bejegyzést (Summer Challenge már időzítve van^^)

A fentiek ellenére tegnapi napom azért jól telt, ebben annak is része volt, hogy két kedves csomózós társam is megemlített az FB oldalán, Angi a Csomókból Csodát oldalról, illetve Kitti a Csomózott Indián fonású Karkötők Oldalról. Így hozzám is eltaláltak páran. Itt is köszönöm szépen nektek lányok! :) Facebookon elértük az 50 olvasót, így lehet, hogy majd ott is lesz játék.^^

S hogy ne csak erről szóljon a poszt, mutatok egy régi cipzárdíszt is, melyet a tolltartómra készítettem. A története annyi, hogy félkába állapotban készült, 39-40 fokos lázzal. Aztán ahogy befejeztem, egy napig ki sem bírtam kelni az ágyból... még hallucináltam is. :/ Akkor nem volt valami kellemes érzés, most már mosolygok rajta.

2010. március

Holnap drukkoljatok! ;)

Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből