2012. július 24., kedd

Napi Cuki #1 | Pici cukik, sok képpel

Én épp nem vagyok otthon, fesztiválozni lógtam el egy estécskére, Quimby-t nem lehet kihagyni! ^^ Azért egy estécskére, mert holnap kora reggel már stoppolok is haza, ugyanis jelenésem van az egyetemen. Kizárásos jellegű, ha nem jelenek meg, nem is vesznek fel, még ha a jegyeim alapján be is jutnék.

De nem szerettelek volna titeket sem esti poszt nélkül hagyni (reggelre már időzítve a következő Summer Challenge. Sőt, már az összes kész és időzítve, most épp a legutolsó nap van rajtam, napok óta őt hordom, de annyira tetszik, nem tudok tőle megválni. Az odaégett csokis baleset miatt a jobb kezemen lévő teljesen taccsra ment, azt most, indulás előtt mostam le és tettem gyorsan rendbe. D: Nem lett tökéletes, de legalább épp a lakkozás rajta. :D) Így megszületett a legelső Napi Cuki poszt. :)
Már írtam nektek, hogy a legtöbb napi cuki a hörcsögeimről fog szólni. Hát ez a legelső sem kivétel. :)

A legutolsó alomból valók voltak, az két utolsó kis cukiság. Két órával azelőtt készültek a képek, hogy az új gazdihoz kerültek volna. :) Azóta már láttam a huncutokról fotót, jól vannak, szépen növekednek. És még mindig apró rosszcsontok. ^^






Ne nyúzz mááá'....

Haggyááá'....


Mosakodni is kell

Álmoska

Kukucs

Úgyis kijövök!

Remélem, élveztétek őket! :)

Szép napot!
Drukkoljatok kérlek, holnap derül ki, hogy bejutottam-e arra az egyetemre, amelyikre szeretnék! Nagyon félek...:S

Bella

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből