2012. július 16., hétfő

Személyes & Konyha | Kávé ahogy én iszom

De lehetett volna a cím "Amit én kávénak nevezek" is. :)
A lényeg: a rendszeres visszatérők már tudják, nem szeretem a hagyományos kávét. No de kávézni csak kell. :D Hát elárulom, én mit fogyasztok kávé gyanánt. ^^




Attól függően, hogy mekkora bögrében fogyasztom, két félét szoktam elkészíteni. A két decisbe egy tasak LaFesta cappuccino, egy édesítő tabletta és színültig töltve forró tejjel. :) De ezt csak nagyon ritkán használom.

Az abszolút kedvenc receptje: kedvenc bögrémbe (lásd fotókon^^) egy tasak, lehetőleg mogyorós LaFesta cappucino, egy fél/szűk kiskanál kávépor, egy kiskanálhegynyi fahéj, egy édesítő tabletta, mindezt feltöltve fincsi forró tejjel. ♥

Néha megesik, hogy nincs itthon cappucino, ilyenkor egy evőkanál holland kakaóport és egy kiskanál kávéport összekeverek egy kiskanál mézzel. Addig keverem őket, amíg ilyen csokikrém állaga nem lesz, azután jöhet a forró tejecske. ^^
Majdnem minden nap iszok ilyen finomságot. :) Már nem is teljes egy nap nélküle (a mai sem lesz az, nincs itthon tej ^^ de holnap jön a házi tej, így hétfőn már nem szoktunk dobozosat vásárolni). Pénteki reggelimen is láthattátok. :)


Ti hogyan szoktátok inni a kávét?

Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből