2012. július 16., hétfő

Személyes & Konyha | Kávé ahogy én iszom

De lehetett volna a cím "Amit én kávénak nevezek" is. :)
A lényeg: a rendszeres visszatérők már tudják, nem szeretem a hagyományos kávét. No de kávézni csak kell. :D Hát elárulom, én mit fogyasztok kávé gyanánt. ^^




Attól függően, hogy mekkora bögrében fogyasztom, két félét szoktam elkészíteni. A két decisbe egy tasak LaFesta cappuccino, egy édesítő tabletta és színültig töltve forró tejjel. :) De ezt csak nagyon ritkán használom.

Az abszolút kedvenc receptje: kedvenc bögrémbe (lásd fotókon^^) egy tasak, lehetőleg mogyorós LaFesta cappucino, egy fél/szűk kiskanál kávépor, egy kiskanálhegynyi fahéj, egy édesítő tabletta, mindezt feltöltve fincsi forró tejjel. ♥

Néha megesik, hogy nincs itthon cappucino, ilyenkor egy evőkanál holland kakaóport és egy kiskanál kávéport összekeverek egy kiskanál mézzel. Addig keverem őket, amíg ilyen csokikrém állaga nem lesz, azután jöhet a forró tejecske. ^^
Majdnem minden nap iszok ilyen finomságot. :) Már nem is teljes egy nap nélküle (a mai sem lesz az, nincs itthon tej ^^ de holnap jön a házi tej, így hétfőn már nem szoktunk dobozosat vásárolni). Pénteki reggelimen is láthattátok. :)


Ti hogyan szoktátok inni a kávét?

Bella

11 megjegyzés:

  1. Az én napom kávé nélkül egyszerűen nem indul el.
    3 decis bögrében iszom, meleg tejjel, rózsaszín bögrében és akkora mázlista vagyok, hogy minden reggel ágyba kapom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban mázlista vagy. :D Bár én sem panaszkodhatok, csak egy szavamba kerül, és már is készhez kapom. Bár én jobb szeretem saját magamnak elkészíteni. ^^

      Törlés
  2. Az egyetemen szoktam rá a kávéra, leginkább simán szeretem, egy kiskanál cukorral. Amúgy imádok kávézni kávézókban, kedvencem a Lavazza egy kis tejjel vagy tejhabbal. Mióta a Párom elment Londonba, magamért nem főzök kávét, mert nem fogy el egy főzet, így inkább kapuccsinót iszok, cukor nélkül.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az én szüleim általában nes-et isznak, így nincs olyan baj, hogy elfogy-e, ha meg babot, akkor szépen megy a hűtőbe a megmaradt adag. :)
      Amúgy én sem használok cukrot, csak édesítőt vagy mézet. Tudom, hogy ez se sokkal jobb, de egyszerűen képtelen vagyok lemondani róla. Édesszájú vagyok, ez az igazság. ^^

      Törlés
  3. szia!! én rendes kávét iszom vagy 3in 1ben szoktam inni, én is édesítőtablettával csak én 5dbbal:) édesen szeretem:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem fáj a sok tablettától a fejed? Én egy nap próbálok 3-nál többet nem használni, mert különben nem érzem túl jól magam.

      Törlés
    2. én alapból a kávét, mielőtt nem eédesítő tablettával íttam 5 kanál cukorral ittam csak meg, szal nekem az 5 kell, nem szokott fájni a fejem. Neked igen?

      Törlés
    3. Ó, én is nagyon édesen ittam! Aztán lassanként leszoktattam magam. :D Először a 3 helyett csak 2 és fél kanállal, amikor azt megszoktam, még csökkentettem, és így tovább. Végül pedig áttértem az édesítőre meg a mézre. Múlt héten például elfelejtettem még azt az egy szem édesítőtablettát is beletenni, és nem hiányzott. :D Persze, éreztem, hogy nincs benne, de nem zavart annyira, hogy tegyek egyet. :D
      Igen, sajnos nekem fáj ha túl sokat használok, ezt Édesanyámtól örököltem, ő egyáltalán nem is tudja használni, mivel cukorbeteg, cukrot sem használ, a kávét is, teát is keserűn issza.

      Törlés
  4. Nos, én nem kávézom, azaz, nem a koffein miatt iszom. 3in1 Nescafét szoktam tejjel inni, az anyagcserém rendbentartásában segít. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is egy nagy biosz vizsgára készülésben szoktam rá. :D Akkor hajnalban keltem, későn feküdtem, közben suli. Muszáj volt valami, amivel ébren maradok suli közben. ^^ Aztán meg annyira megszoktam, hogy most nem teljes nélküle a nap. ^^
      Néha én is iszom 3in1-et,. azt is szigorúan csak tejjel feltöltve. ^^

      Törlés
  5. Postado amizade nos blogueiros do mundo
    Eu amo este blog, e eu sigo 154
    seguir de volta para o meu bom amigo
    para a nossa amizade
    obrigado
    ser aguardado

    VálaszTörlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből