2012. július 18., szerda

Blog | Liebster Award, harmadszor is!

El sem hiszitek, mennyire jól esett, mikor Réka, a KisPatak bloggerinája is írt, hogy díj vár nála! :) Ez az első olyan díj, amit többször is megkapok, és nagyon-nagyon örülök neki(k). :)

Az 11 dolgot és 11 új embert ezúttal is kihagyom, de a kérdésekre természetesen válaszolok. :)
AZ előző két bejegyzést ehhez a díjhoz itt és itt tekinthetitek meg.





1. Szoknya vagy nadrág?
Inkább nadrág, de a szoknyákat is nagyon szeretem.

2. Hegyek vagy tenger?
Hegyek. *.* Hisz itt élek köztük, úgy érzem, nem is érezném magam otthon olyan helyen, ahol nem vesznek körül +1500 méteres gyönyörűségek.

3. Mit énekeltél legutoljára hangosan?
Múri Enikő - Késő már

4. Legcikibb történet?
Juj... hát. XD Kb hat évvel ezelőtt történt. Városunkban volt a Grand Pix U18-as Műkorcsolya Világbajnokság vagy valami hasonló nevű neves esemény. ˇˇ Persze, aa világ minden tájáról jobbnál jobb műkorisok. Naná, hogy kimentünk megnézni a műsorszámokat! Aztán a három nap elteltével, a gálaest után én odamerészkedtem a kedvencemhez, Artem Borodulin-hoz, egy nagyon aranyos orosz sráchoz, autogramért. Kedves volt, elvette a papírt meg az írószert. Aztán láttam, hogy de nem ír, mutatja a tollat. Azt hittem, azt kérdi, hol írja, erre én mutatom, hogy a hátamon vagy a falon (angol tudásom akkor még nagyon a béka feneke alatt volt^^), de ő meg intette, hogy jó jó, de a tollal baj van...amíg a zsebemben volt, lejött a hátulja és kicsúszott belőle a betét! Akkora égést! :S Úgyhogy elvettem szépen tőle a dolgokat, megköszöntem mindent és elsuttyogtam. De aztán láttam, hogy egy csapatocska csak letámadja őt és a barátját, hát ismét odamentem, mert ott már volt írószer elég. Mosolygott, megismert. :D Azóta is kincs az a nehezen megszerzett aláírás. ^^ Bele is van ragasztva a naplómba. :D

5. Kávé vagy tea?
Tea, apukám-féle.

6. Milyen könyvet olvastál végig utoljára?
Agatha Christie: És eljő a halál...  ♥♥♥

7. Kedvenc magyar város?
Budapest

8. Legnagyobb álmod?
Békés, minimum 4 tagú család, kertes házban. :)

9. Hova utaznál el legszívesebben?
Párizs és James Bond szikla fej-fej mellett halad. ^^

10. Kedvenc kiegészítőd?
Fülbevaló: Nővéremtől kapott karácsonyi szépség
Gyűrű: a zöld muffinos gyűrűm

11. Melyik az eddigi legkedvesebb blog bejegyzésed a sajátjaid közül?
Ez most olyan, mintha azt kérdeznék, a gyerekeim közül melyiket szeretem jobban. XD Szerintem csak egyet nem tudnék kiemelni, már csak azért sem, mert nem csak egy témakörben írogatok. ^^ De nézzük, próba cseresznye:
Ennél már csak többet tudtam volna megjelölni, kevesebbet semmikép. ^^

Réka, még egyszer köszi szépen, hogy gondoltál rám! ♥

Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből