2012. július 9., hétfő

Music Monday #3 | Maroon 5 csomózós minták

Majdnem elfeledkeztem az eheti Music Monday-ről, pedig megígértem Dorinak, hogy ma kiteszem a Mroon 5 mintát.
Lehetne Ti kértétek rovat is, hisz egy kérést teljesítek, Dori a csomozott.gportal.hu -n kérte, hogy aki ért hozzá, készítse el neki az együttes logójának mintáját. Kaptam is az alkalmon, hiszen tudjátok, én magam is kedvelem a bandát, s nem utolsó sorban nagyon szeretek segíteni embertársaimon. :)

Ez volt a logo, amelyről dolgoztam

16*80 csomó, karkötő méret

24*106 csomó, könyvjelzőnek ajánlom
A képek katt-ra nőnek! ;) A hosszúságot én 2 mm/csomó-ként szoktam megsaccolni, de ez eléggé fonal függő. Én azt ajánlom minden csomózónak, hogy betűs technika esetében mindig hagyjon meg fonalat a kezdetnél is, hogy hogyha szükséges, lehessen még csomózni oda is.

Remélem, tudtam segíteni! Ha felhasználjátok a mintát, ha lehetőségetek van, küldjetek az elkészült alkotásról képet! Vagy ha blogotokon/FB oldalatokon vagy valahol közzé teszitek, küldjetek linket, hogy megnézhessem. :)
Azt is megköszönném, ha jeleznétek, ha valahol nem sikerült, vagy bármi megjegyzésetek lenne vele kapcsolatban! :)

Jó csomózást! :)
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből