2012. július 4., szerda

52WNC2012 | Week 27 - "4th of July" mani

Eheti témánk, érthető okokból a "4th of July", vagyis az Amerikai Egyesült Államok nemzeti ünnepe.
Nem volt rá túl sok időm, de nézzük, mit hoztam össze:







Tavaly Ani is készített ugyanerre a tematikára körmöt. Nézzétek meg azt is! :) Szerintem csodásan sikerült! Így utólag visszagondolva, én is kihalászhattam volna pár csillagocskát a Butterfly 47-es lakkomból. :D

Lakkok, amelyeket használtam:

Leydi 773
Rapsodi 302
Blue by Me



Akik velem együtt részt vesznek a kihívásban:
Ladies who do this challange too:
Caitlin at Addicted 2 Nails ♥ Carol at Nails by Carol ♥ Charlotte-Louise at Charlotte's Nails ♥ ChiChi at I'm jus me...ChiChi ♥ Cindy at Square Polish ♥ Esra at Oje Sihirbazi (Wizard of Polish) ♥ Fun With My Nail Polish ♥ Gypsy at Gypsy's Glitter ♥ Jenna at I'm Still Thinking... ♥ Joy Ella at Nail Art by Joy Ella ♥ Kaki at Glitter Obsession ♥ Kevan at The Dragon Lady ♥  Kia at NailsN'cupcake ♥ Kristen at Darling Nails ♥ Lauriestrodes Fun With Nails ♥ Lissa at Lissa's Nail Blog ♥ Liz at Nothing But Nail Polish ♥ Meisie at Meisie's Nails ♥ Nicel at Operation: Nail it! ♥ Only Always Soccermom ♥ Pauline at omgnoodles ♥ Polish polish polish... nothig but polish ♥ Rachel-Karina at Polished Criminals ♥ Samantha at Asa Nisi Masa Nail Spot ♥ Sarah at PrincessNails ♥ Shally at Polished & Not Quite Put Together

Bella

Ui: Miközben ezt olvassátok, én minden bizonnyal épp a matek érettségi tételen dolgozom. :D Drukkoljatok! ♥
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből