2012. július 9., hétfő

NOTD | Summer Challenge 2012 - Fruits (vol 2.)

No, megérkeztem a második alkotással is. Eper. Jó, tudom, hogy lejárt már a szezonja. :D De ezt a mintát már ősz óta el szerettem volna készíteni. Akkor azért nem készült el, mert nem volt szezonja a gyümölcsnek és "majd májusban" címszó alatt elmentettem szépen a körmös mappácskámba. Aztán eltelt a május, sőt a június is... többnyire tanulással. :D  Úgyhogy picit késett az idei termés, nézzétek el nekem. :D

My second fruits mani. :)





Isa

9 megjegyzés:

  1. szép az alapszín!na meg persze a többi is. :) már kíváncsi vagyok és is ezekre a lakkokra, hamarosan letesztelem. :)

    VálaszTörlés
  2. Hi isabella.
    I love your blog ;)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon cuki ez is, mint mindegyik... :D Talán a dinnyés és a méhecskés volt eddig a kedvencem, na meg a pálmafás... :D

    VálaszTörlés
  4. Diana, Kaki! I love too! :)

    Panna, köszi szépen! :)

    Linori, az alapot én is imádom, szintén Rapsodi lakk. :)

    Thimmyke, a pálmafással voltam érettségizni. :) Azt hiszem, az angol írás meg szóbelin volt rajtam. :D

    VálaszTörlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből