2012. július 16., hétfő

Teszt | ColorTrend (Avon) - Varying Violet

Itt már mutattam az ikertesót, az Adapting Apricot-ot. Az annyira bejött, hogy gondoltam, kipróbálom ezt is, milyen fekete alappal.

De előtte megmutatom nektek fekete, fehér alappal, valamit csak magában 1, 2 és 3 rétegben is. :)





A fehér azért ilyen megviselt, mert egy két literes, ripityára törött üveg is eltakarításra került két réteg felvitele között. ^^
Itt a feketén nagyon szépen látszik mindkét tónus
Ennél a lakknál sem szeretem ahogyan a fehéren mutat. Sőt, ha lehet ilyet mondani, itt még sokkal rondább. Viszont fekete alapon, és magában is nagyon tetszik! :)



 Szépen látszanak a kék pigmentek. :)


Akkor jöjjenek a fekete alapos képek, az első kettőn nagyon jól látszik mindkét tónus.

Alapnak ezúttal is a Rapsodi fekete lakkját használtam



Összességében szeretem ezt a lakkot is, nem annyira, mint narancs testvérét, de azért mindenképp többet fogom használni őt is. Galaxis körmökhöz meg nélkülözhetetlen lesz, azt hiszem. ^^
Az egyedüli baj a pici kupak, melyet nagy körmökkel kicsit bajos kezelni, de nálam még nem okozott túl nagy gondot, ennél nagyobb körmökre meg nem vágyom, sőt, már lassan ráférne egy felezés. ^^

Nemsokára hozom a belőle alkotott Galaxis körmöket. :D

Nektek megvan ez vagy az Adapting Apricot? Meg vagytok vele elégedve?

Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből