2012. július 4., szerda

TAG | Handwriting Tag

Még múlt héten találtam Suzy-nál, akkor tanulás miatt csak elmentettem, de már alig vártam, hogy elkészítsem a sajátomat is! Ma, lévén van egy szabad napom az érettségi időszakban, szakítottam rá időt, hogy kitöltsem. Mivel a fényképezőgépemben az aksik le vannak merülve (mindig le vannak, és max 1-2 kép erejéig lehet már őket használni....), úgy szkenneltem be, ezért a fura minőség. :D De a szkennelő ugye nem veszi be az egész lapot, ezért kettőbe szkenneltem, majd egymáshoz vágtam, ezért tűnik az utolsó három sor picivel nagyobbnak. ^^

Katt-ra olvashatóra növekszik! :D
A kérdések (az elsőnél csak a blog címét írtam, abban benne van a nevem is^^):
1. What is your name? And your blog name? / Neved, blogod neve?
2. Blog URL
3. Write/Írd le: The quick brown fox jumps over the lazy dog.
4. Favourite quote/kedvenc idézet
5. Favourite song/Kedvenc szám (na, itt voltam óriási problémában^^)
6. Favourite band/singers /Kedvenc énekes/banda
7. Say anything you want/Írj bármit, amit szeretnél.
8. Pass it along to a few bloggers/Add tovább néhány bloggernek.

Juj, a 6)-nál kimaradt Talán Attila. ♥
A 8)-nál meg értelemszerűen mindenkit jelölök, aki kedvet érez a kitöltéshez! ;) Remélem, minél többen lesztek! :)
És még ehy juj, csak most veszem észre, hogy az idézetből megettem egy "l" betűt...látszik, hogy még nem vacsiztam. :D

Puszik, Bella♥
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből