2012. július 24., kedd

Kreatív | Szivárványos hangulatban

Ezt a karkötőt három évvel ezelőtt készítettem a barátnőmnek, születésnapjára. Akkor épp a hippi korszakát élte, ezért választottam ezeket a színeket. :)

Nagyon büszke vagyok erre a darabra, mert nem csak a színeket találtam nagyon jól el, hanem ez volt az első olyan alkotásom, amely nem minta szerint készült, ha nem leültem és csomóztam, aztán egy-egy szakasz után megálltam és néztem, hogy na most mi jöjjön? A végeredmény meg nagyon-nagyon bejött! :) Ha nem szerettem volna annyira Emét, tuti megtartom magamnak! :D De szerencsére neki is bejött, így szakadásig hordta, úgyhogy minden nap megcsodálhattam a drágánkat. :) E mellé még egy csomózott peace kulcstartót is kapott, azt is nemsokára hozom. :)

A 2010-es szülinapi ajándéka ez a labirintus könyvjelző volt. :)

2009. július
A körömlakk pedig egy Miss Sporty darab, amelyet születésnapomra kaptam, pont Emesétől! :)




 A képek még a telefonommal készültek. :) Az első kép azon kevesek (3 db ilyen van^^) egyike, melyek még telefonnal is viszonylag jó minőségűek lettek. :)

 27-én ismét szülinapja lesz a drága barátosnémnak. Igaz, hogy felvételik miatt szerintem már csak augusztusban találkozunk, de még mindig tanácstalan vagyok, hogy az idén mit készítsek a számára. :S

Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből