2012. július 14., szombat

Személyes | Jó hír

Nekem legalábbis az, remélem, nektek is! :)
Ma, kismazsinak köszönhetően elértük a 150 rendszeres olvasót! ♥ Nagyon örülök minden egyes olvasómnak, köszönöm, hogy vagytok nekem! :)

Ez a gyönyörű kerek szám viszont azt is jelenti, hogy a játékomon két szerencsést fogok sorsolni! :) Ha még nem jelentkeztél, július végéig még megteheted! ;)

S végül két képecske, még azokból a régi szép időkből, mikor szerettem és értettem a kémiát. :D

Békuci is aminosavakat tanult^^




 A képekről röviden annyit, hogy tavaly májusban készültek, egy szép napos, majd esős délelőtt, egy jutalom kirándulás keretein belül, ahová az akkori XI. C diákjai kémia füzetekkel érkeztek, lévén másnak kémiából féléves dolgozatot avagy felmérőt (=témazáró, de már nem emlékszem pontosan, hogy a kettő közül melyik volt^^) írtak. :)

 És akkor még egy kép az esős részről, ezt már akkor meg szerettem volna nektek mutatni, nem tudom, miért maradt el. ^^ Szóval az úgy volt, hogy jött az eső, a diáksereg bemenekül a fedél alá... ám csak esett az eső, mert pár perc alatt a tető is beázott, így történt az, hogy a tető alatt is ernyő meg esőkabát alatt volt mindenki. Kellemes emlék marad, azt hiszem. :)


 Kellemes estét kívánok mindenkinek!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből