2012. július 23., hétfő

Kreatív | Narancs-bordó kelta sárga alapon

Jövök ismét egy régebbi munkámmal. :) Még 2009 februárjában készült. A szín választásom picit fura volt, de nekem így is tetszik. :D Ez volt az első alkalom, hogy gyöngyöt is belefoglaltam a csomókba.




Életem első kelta mintája volt. :) S eddig még az utolsó is, de remélem, ez nem marad így sokáig. Nagyon szeretem a kelta mintás csomózottakat. ^^


Ez az utolsó két kép még akkor készült, mikor befejeztem a karkötőt, 2009-ben, telefonnal. A legelső képet pedig tavaly augusztusban készítettem. Akkor az összes még nálam lévő, nem használt karkötőt lefotóztam, mert online üzletet szerettem volna nyitni (a Meska román változatán, a Breslo-n), aztán elmaradt. :) Mármint regisztráltam, de nem töltöttem fel termékeket.


Ti szeretitek a kelta mintákat?

Bella

Update: Vanda kérésére a mintát is mellékelem. Sok sikert hozzá!


"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből