2012. július 23., hétfő

NOTD | Summer Challenge 2012 - Favorite Beach Memory

Kedvenc tengerparti élményem: medúzák. ^^
8 éves voltam, Édesanyámmal lementünk a tengerre nagynénémhez egy hétre. Egyik nap azzal álltak elő, hogy menjünk fel a legelső fürdő állomásra, majd gyalog jöjjünk vissza. Egy egész napos program. ˘˘
Már nem emlékszem pontosan, hogy Neptunon vagy Olimposzon volt. Majdnem mindegyiknél megálltunk fürdőzni. MI be is mentünk, igen ám, de a víz tele volt medúzákkal. Édesanyám hiába mondta, hogy verdessek a lábammal meg a kezemmel, megijedtem, feltérdeltem a lábára, belecsimpaszkodtam a nyakába és nem engedtem el, amíg ki nem vitt a partra. :D  
Amúgy ez az első ilyen technikám. :D Legalábbis az, amelyiket le is fotóztam. XD

My inspiration: medusae
My first needle marble technic.











Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből