2018. május 7., hétfő

ManiCute | Tavaszváró, csipke, galaxis


Sziasztok!

Megkéstem a fordulókkal, bár mindegyik megvolt idejében. Ezt a bejegyzést is majd' egy hónapig írtam.

Tavaszváró
Ezt a manikűrt már évek óta el szerettem volna készíteni. Az alapja lakkzselé, rá jött a mint, illetve téglapiros körömlakkla az átmenet. Majdnem három hétig viseltem.





A többiek tavaszváró manikűrjei:



Csipke
Még Ciskánál láttam egy hasonló manikűrt, talán tavaly vagy tavalyelőtt. Annyira megfogott, mindenképp szerettem volna valami hasonlót készíteni, így esett erre a manikűrre a választásom, mikor a rózsaszín thermo lakkzselét teszteltem. Ezt is két és fél-három hétig viseltem.





Galaxis
Ez az a téma, amit már enm igazán szívesen készítek, legalábbis magamnak. Ezőttal egy gyors manikűrt készítettem, szintén lakkzselét próbáltam ki. Lilás-kékes-zöldes macsaszem-effektes lakkzselé. Élőben egy leheletnyivel jobban látszott a lilás árnyalat, de azért ennél picitkét többet vártam a képek láttán.
A már amúgy is galaxisra hajazó alapot akrillal festett csillagokkal dobtam fel.
Tesztmanikűr volt, fotózás után rögtön le is szedtem.



Többiek galaxis manikűrjei:


Nektek hogy tetszenek a manikűrök? Melyik a kedvencetek?

Kellemes napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből