2014. december 1., hétfő

NOTD | Ezüst hópelyhek

Sziasztok!

Érkezem a decemberi kihívás első témájával. Sajnos, a manikűrrel nem vagyok megelégedve, most már én is belátom, hogy ideje beszereznem pár akril festéket, mert ezzel a fehér lakkal nem igazán lehet szép mintát festeni.






Élőben sem volt tökéletes, de a képeken még rosszabb az egész. Jó, mondjuk volt már ennél rosszabb manikűröm is, de tény, ez sem fog a kedvenceim közé tartozni. Ha szerzek be fehér akrilt, csak azért is el fogom készíteni újra. :D


11 megjegyzés:

  1. Nekem pedig tetszik, nem kell ennyire lehúzni :)

    VálaszTörlés
  2. Egyetértek az előttem szólóval, nekem is tetszik!
    Sőt, ezzel a lakkal olyan térhatású lett a hópihe, akrillal talán nem is tudnád térhatásúvá tenni.

    VálaszTörlés
  3. Nekem is tetszik, de tény, hogy az akril festékkel élénkebb lenne a minta. Így is nagyon szép, szolid :)

    VálaszTörlés
  4. Hűha! El sem hiszitek, mennyire jó érzés volt ezeket a hozzászólásokat olvasni! ♥ Köszönöm szépen! :) Úgy tűnik, túl maximalista vagyok saját magammal szemben.

    VálaszTörlés
  5. Szerintem csodaszép lett, szeretnék tudni én ilyen szépet alkotni :)

    VálaszTörlés
  6. Szerintem is nagyon szép és mutatós lett: )

    VálaszTörlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből