2013. március 8., péntek

Manikűrvadász | 1 forduló - Sorsolás



Sziasztok Lányok!
Ma kisorsoltam a random.org segítségével, hogy kinek melyik blog jut. :) Mindenki az utána következő blogról választ manikűrt, melyet majd a blogján tesz közzé, melynek a linkjét és azt a képet, amelyet az összegzésben is szeretne látni, elküld nekem a jobb oldalsávban található e-mail címre. A munkákat április 5., péntek éjfélig várom. :)
Ha mégis lenne valaki, akinek még mindig nem tiszta a szabályzat, az olvassa el a felhívó bejegyzést és/vagy írjon e-mailt. :)


No, akkor nézzük a párosokat.

Ha valaki még kedvet kapna és nem szeretne várni a következő fordulóig, valamilyen formában jelezze és megoldjuk a dolgot! :)

Bella

13 megjegyzés:

  1. Ezek szerint én Mannát kaptam? :)) :D

    VálaszTörlés
  2. AKkor én Miunál kell, hogy szétnézzek. :)

    VálaszTörlés
  3. huu, alig várom, hogy CRaPTRaSH egyik manikűrjét elkészítsem :)

    VálaszTörlés
  4. Iza, akkor én téged nyertelek, igaz? Csak hogy biztosra menjek :D

    VálaszTörlés
  5. Igen, jól gondoljátok! :) Már várom az alkotásokat! :)

    VálaszTörlés
  6. Dejóóó! :) Ingrid, nagyon tetszenek a manikűrjeid, így öröm tőled választanom! :)

    VálaszTörlés
  7. Én Crazy Lady Start manikürjei között válogathatok amint látom.:)
    Tényleg izgi ahogy Manna írja.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így van, te nála vadászol.^^ Bizony, izgalmas! Már alig várom, hogy lássam az eredményeket.^^

      Törlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből