2018. augusztus 6., hétfő

Manikűrvadász | 39. forduló

Sziasztok!

Ma újabb Manikűrvadász fordulóhoz érkeztünk. Ezúttal pp. választott nekünk társat, akitől alkothattunk. Én Akanet kaptam, aminek örültem, mivel még sosem vadásztam tőle, ő viszont már alkotott tőlem. Sok szé manit lementettem, végül kettőt alkottam meg, de ha minden jól megy, hamarosan egy harmadikat is fogok.




Az első manikűr egy barack-arany lett, a barackot erre az alkalomra kevert franken holo fedőlakkal is lekentem, majd nyomdázott minta került mindegyik körmömre a Moyra Homeland lemezéről (egyik kedvenc lemezem).

A másik manikűr egy arany változat lett, ami szintén kapott a most kevert holo fedőlakkból, bár ez a képeken nem igazán jön át. Ez is nyomdázott mintát kapott. Kivételesen a jobb kezemen sokkal jobb lett a minta, így végül az is lefotóztam. :) A Moyra Maharaja lemezét használtam (másik kedvenc).



Akane barackos manikűrje itt, az arany itt látható.

A többiek alkotása:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből