2014. január 13., hétfő

Kihívás | Újabb kihívások

Hisz ismertek, ha meglátok egy jó ki kihívást, egyszerűen nem vagyok képes nemet mondani... Sőt, voltaképpen ez is az egyik hatalmas negatív tulajdonságom, nem tudok nemet mondani, ebből aztán az következik, hogy túl sok mindent vállalok el, így aztán sokféle szakadok, s vagy elmaradok egy csomó dologgal, vagy nem tudom megtartani a szavam, és nem tudom teljesíteni az elvállalt dolgot. Amitől természetesen én érzem a legszarabbul magam... :/
Mindenképpen ki kell majd fejlesszek egy NEM opciót, melyet időnként megnyomok, mert így nagyon nem jó, s félek, hogy szét fogok esni.

A fentiek ellenére, mégis csak úgy döntöttem, hogy belevágok négy újabb kihívásba. Tudom, tudom, teljesen hülye vagyok. De, ha elolvassátok a kihívásokat, remélem, ti is megértitek, hogy végül is miért vállaltam be őket (Vagy ugyanazt fogjátok gondolni, mint a kisördög bennem, hogy csak olcsó kifogásokat próbáltam találni.)



1. Februári kihívás
Ez a januári kihívás folytatása, nem szeretném ilyen hamar félbe szakítani a sorozatot. Majd hozok róla külön is posztot, az inlinkz kódokkal együtt, arra az esetre, ha még más is szeretne csatlakozni. :)

2. Manna Valentin napi kihívása
Nagyon jó kis téma, s szerencsére van egyezés is néhol a februári kihívással, így pár témát el is tudok "bliccelni", ha nem lesz időm mindkét kihívásra készülni. :)

3. Elfoglalt lányok téli kihívása
A Polish Obsession blogon bukkantam rá még valamikor hónap elején, már akkor eldöntöttem, hogy ezt elkészítem, mert heti egy manikűrt kíván, s alig van megkötés, szabadjára tudom engedni a fantáziám. :) Ma már jövök is az első manikűrrel amúgy. :D

4. "Nem használt" kihívás
Emlékszem, mikor két évvel ezelőtt rábukkantam, elszörnyedtem, hogy mégis hogy lehet valakinek olyan sok új körömlakkja, hogy egy teljes kihívást végig tudjon csinálni? Hát így. Amúgy az első három téma már a blogon is fent van, a manikűrvadászos, szilveszteri és a manicute-os. :)

Nem is annyira szörnyű, igaz? :)
Ti bevállaltátok/játok valamelyiket?

Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből