2014. január 23., csütörtök

Teszt | Golden Rose Holiday 57

Drágáim!

Be szeretném nektek mutatni A Lakkot. Csupa-csupa nagybetűvel. Én teljesen beleszerettem, egyszerűen imádtam hordani, még egy hét után is, ami nálam egyáltalán nem szokványos, sőt, egy-két nap után majdnem mindent megunok.

Szilveszter előtti nap festettem fel, először csak azért, hogy teszteljem, de arra nem számítottam, hogy ekkora nagy szerelem lesz, így végül 31-én az összes körmömet kifestettem vele, s majdnem egy hétig viseltem is.




Egyszerűen imádtam a színét. Folyton őt bámultam, akár percekig is! Aztán mikor barátaimmal találkoztam, mutogattam, hogy "Ne milyen szép!" meg "Ugye de csodaszép!", sőt, még anyukámnak is dicsértem, aki -lévén nagyon nem örül az én körmös tevékenységemnek, idő- és pénzpocsékolásnak tartja- egyáltalán nem örült neki, de valahogy még ez sem szegte kedvem. :D Mert ezt a a lakkot NEM lehet nem szeretni. :D

Két réteg - egy réteg - egy réteg - két réteg
  A fedésével abszolút meg vagyok elégedve. Ahogy a fenti képen is látjátok, két rétegben már nagyon szépen fed. Ahogy a legtöbb sand lakk, ő is hiper-szuper gyorsan szárad és hiper-szuper tartós.
  A pink alapban kékes-lilás mikrocsillámok vannak. A sand hatás nagyon jól érvényesül. Nem túl érdes, így nem is zavaró és semmibe sem akad bele.


Fura, hogy ennyire beleszerettem, mert világéletemben utáltam a piros/rózsaszín színt. A sors fintora, hogy a kedvenc cipőm piros, két telefonom is rózsaszín volt (utóbbit 5 és fél évig használtam), ráadásul most a notebook-om is rózsaszín. :)





De a kis kitérő után térjünk vissza a lakkcsodára. Az üvege a már megszokott Holiday kollekciós: téglalap alakú, a két végénél enyhén keskenyedő, a kupak extra fényes, mely csak úgy vonzza a lenyomatokat, mint mágnes a fémet. De jól kézre áll, visont negatívumnak fel lehet írni, hogy hogyha teljesen rá(vissza)csavarjuk a kupakot az üvegre, nem mindig kerül a helyére, tehát van, mikor nem talál a kupak éle az üvegcse éleivel. Nem tudom ennél jobban elmagyarázni a problémámat, de remélem, értitek, miről van szó. :) Ez amúgy nem csak ennél, de az összes ilyen csomagolásnál megfigyelhető. Nem azt mondom, hogy mindig, mert szerencsére én is ritkán járok így, de azért jelen van. :)


Az ecset vastagsága közepes, az arany középút az átlagos és a tömzsi* között. Én nagyon szeretem, könnyen és szépen tudok vele dolgozni, jól el tudom vele teríteni a lakkot a körmömön.




 Összességében én meg vagyok vele elégedve. Sőt, egyszerűen imádom, nálam még az ikónikus (és szintén nagy kedvenc) Holiday 58-ast is messze veri. Szerintem ha még nincs meg, gyorsan próbáljátok beszerezni, nyáron nélkülözhetetlen darab. :)

Nektek megvan ez az árnyalat? Hasonlóan elvarázsolt titeket is? ha még nincs, esetleg tervezitek beszerezni?

Bella

UI: (*) Ezt muszáj megjegyeznem. :) Eddig mindig "dömzsit" írtam, és nem is értettem, miért van mindig aláhúzva, aztán ma rámentem, és láttam, hogy amúgy t-vel írják. Fura, mert mifelénk tényleg d-vel ejtődik. :D Székely szójárás.^^ Érdekes. :) Felétek hogy mondják? T-vel vagy d-vel?
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből