2014. január 4., szombat

Manikűrvadász | 6. forduló - Összefoglaló!



Elérkeztünk a 6. forduló végéhez is! Ebben a fordulóban a stafétát Dii vitte tovább a Wish for beauty blogról. Köszönet neki érte! :)
Összesen 40 jelentkező volt, ebből mindenki vadászott és összesen 42 manikűr készült el. Mivel a két ünnep között vagyunk, azt kértük Dii-vel, hogy amennyire csak lehet, próbáljuk meg ünnepivé varázsolni a mostani vadászatot. Nézzük, ez mennyire sikerült! :)

Ahol megtaláltam az eredeti manikűröket, azt is beillesztettem az újraalkotott után.


1. Rögtön kezdem is Aggie-val a sort, aki elénk varázsolta a tavaszi réteket gyönyörű, egyvonal-technikával készült virágai segítségével, melynek ötletét Thimmykétől hozta el nekünk. Igazán üdítő látvány, ráadásul színei miatt, nem is igazán üt el a téltől. :)

2. Thimmykének igen csak fel lett adva a lecke, hisz ebben a fordulóban Ingrédnél vadászott, de ezúttal is ügyesen feltalálta magát és elhozott nekünk egy gyönyörű, csillámos karácsonyi manit, mely egyúttal a Szentestén viselt manikűrje is volt.

3. Ingridnek okozott egy kis fejtörést, hogy elkészítse Pancsitól a legmegfelelőbb manikűrt, de végül sikeresen vette az akadályt és elkészült ez a meseszép saran wrap technikás, arany pelyhekkel megbolondított manikűrt.

4. Pancsi pipereasztalára ezúttal Mazsolától került a "préda" méghozzá egy cuki hóemberes, színátmenetes téli csoda. Nagyon jó lett! :)

5. Mazsola ezúttal Glitterfingers blogon nézelődött, s végül kedvenc gyümölcsét, az epret hozta el nekünk, mintegy kóstolóul ebben a téli zimankóban. :)

6. Lexa ezúttal hüllőket vadászott , jobban mondva egy krokodilt, melynek kígyó változata Andinál tekinthető meg.

7. Andi egy gyönyörű fehér-arany karácsonyi manikűrrel érkezett hozzánk, melynek testvére Illusnál látható.

8. Illus, a FiatalosBlog szerkesztője egy virágos manikűrt hozott, melyet képszerkesztő segítségével varázsolt ünnepibbé. A virágok eredetileg Reginél nyíltak. :)

9. Az Occhi Azzurri blog hihetetlenül nagy kézügyességgel rendelkező írója, Regi ismét bemutatta, hogy szabad kézzel is milyen gyönyörű mintákat lehet alkotni, ugyanis nyomda hiányában Nóra rózsás manikűrjét saját kezűleg rajzolta meg. A végeredmény csodálatos! :)

10. Marcsinak akadtak technikai problémái a kisorsolt bloggal, de ezt is sikerült kiküszöbölni, így egy igazán gyönyörű, csillámos manikűrt hozott Ibolya blogjáról. Nekem még ezzel a lila "piszkos" alappal rendelkező lila topperrel is befutó. :) Olyannyira, hogy a topper megy is a Kívánságlistámra. :D

11. És itt most történik is egy kis csavar. Először én sem értettem, hogy Ibolyánál hogy látom azt a manikűrt, amit Marcsi, mint inspiráció jelölt meg, de aztán kutakodtam kicsit a blogon, és rájöttem, hogy Ibolya hamarabb elkészítette és a Karácsonyi kihívásnál is ezt használta. Úgyhogy akkor jöjjön a fenti manikűr elődje, Ibolya változatában, ami amúgy Rékától származik.
Ó, és kérnék mindenkit, hogy a Manikűrvadászra ne egy már korábban posztolt alkotással jöjjön! Köszönöm. ^^

12. Réka a Pictures of my life blog írónője eddig minden egyes fordulóban részt vett, így ez a mostani sem maradhatott ki. S milyen jó, mert így egy igazán elegáns manikűrrel örvendeztetett meg bennünket, melynek bohókásabb, élénkebb változata Az a Lány blogján látható amazoni hercegnő, melyből Réka segítségével most igazi karácsonyi királynő vált. :)

13.  Szilvi, Az a Lány blogról Mannánál választott és sikerült is találnia egy elegáns félhold manikűrt, melyet picit leegyszerűsítve elhozott nekünk. Szerintem nagyon szép lett, csak így tovább, a félholdaktól nem kell félni, 2014-ben úgyis nagy divat lesz, legalábbis a kifutókon, s talán-talán blogos körökben is sikerül kicsit jobban belopnia magát a hölgyek szívébe. :)

14. A következő alkotás már másodjára kerül levadászásra, sőt, az én párom, Marcsi is levadászta már, így erre a fordulóra erős késztetést éreztem, hogy én is ezt készítsem el. Végül én más alkotást hoztam, így csak a Manna gyönyörű lila változatát mutathatom be nektek, melyet Vikitől hozott.

15. Az imént említett Viki egy igazi karácsonyi glitter-strassz-csilivili csodát hozott nekünk, egyenesen Liza lakkországából! :)

16. Liza Petra egyik rózsaszín szíves alkotását öltöztette kék köntösbe. A lakkok és felszerelések, segédeszközök miatt itt is akadtak nehézségek, de ahogy a vadász lányok többsége, úgy Liza is hamar megoldotta a problémákat.

17. Petrát a Manikűrvadásznak köszönhetően ismertem meg, és elmondhatom, hogy imádom a munkáit! Most sem csalódtam, egy egyszerű, ám nagyszerű halványkék alkotással készült erre a fordulóra, melynek eredetije Anettnél látható.

18. Anett a Beauty Crumbs blog írója egy iszonyat egyszerű,de annál csodálatosabb lakkozást választott Zsozsótól. Hát gyerekek, engem megvett kilóra! Annyira szuperek így együtt, ide valóban nem kellett semmilyen díszítés! :)

19. Zsózsó egy szerintem nagyon szép karácsonyi waterfall manikűrt hozott nekünk, ez az első ilyen próbálkozása, nekem nagyon tetszik a végeredmény! Ráadásul egy rugóra is jár az agyunk, hisz picit más színekkel, de én is épp tegnap este próbáltam ki, szintén karácsonyi waterfall mani lett belőle. :) Amúgy az alapját Katy üdébb, nyáriasabb waterfall szépsége adta. :)

20. Katy is azon hét lány közé tartozik, akik már a legelső vadászat óta résztvevők. Most egy igazán üde manikűrt hozott Esztitől, melyet mégis sikerült, a háttérnek köszönhetően ünnepivé varázsolnia. Úgy látszik, hiába van tél, a virágos manikűrök nagyon felkapottak a mostani fordulóban.^^

21. Esztinek a Makeup On A Budget blogról sikerült elkápráztatnia a csodálatos lakkozásával. kis egyszerű, elegáns. a gyűrűs ujján az a csillámos csoda pedig igazán feldobta a manikűrt! Teljesen beleszerettem. <3 Amúgy Panni hasonlóan elegáns masnis maniját gondolta újra.

22. Panni nem bonyolította túl a dolgot, egy egyszerű, de annál mutatósabb manikűrt választott Szilvitől. Szerintem tökéletes lett a kivitelezés, az a csillámos lakk valóban meseszép! És itt is köszönöm a kedves szavait, melyet a vadászatról osztott meg velünk, mindig olvadozik a szívem, mikor hasonlókat olvasok a Manikűrvadászról. <3

23. Szilvi a K-öröm blogról most először csatlakozott a közös vadászathoz, szóval itt i köszöntöm köreinkben, remélem, még sokszor szép forduló vár rád! :) Amúgy kislánya nagy örömére egy nagyon szép, rózsaszín-lila szivecskés manikűrt alkotott Mesy-től.

24. A Testvérkódex blogot Mesy képviselte, és egy nagyon szép, szolid és egyszerű manikűrt hozott, ráadásul pont a mostani forduló házigazdájától, Diitől.

25. Házigazdánk, Dii egy szívemnek oly kedves manikűrt, Harry Potter inspirálta szépséget hozott, melynek ötlete Lorától származik. Igazán jól esett ez a manikűr! :)

26. A Nail Judit blog szorgos lánykája rögtön két manikűrrel is készült Naomitől, s valljuk be, még ezt a kettőt is nehezére esett a sok szép alkotás közül kiválasztani. Végül egy minionos és egy színátmenetes-szívecskés mani készült.


27. Lora a Lora in Nailwonderland hercegnője egy számára eddig ismeretlen blogot kapott, mégpedig a Noiét. De nem esett kétségbe, hisz miért is tette volna, rengeteg szép alkotás található itt is, s így el is készült a mostani forduló következő masnis szépsége.

28. Noi egy colorblock manikűrt hozott Judittól, természetesen kicsit új ruhába öltöztetve, így lett a Judit domináns zöld színéből lila. :)

29. Noémi, legnagyobb örömére Nikitől, a Gothic Beauty bloggerinájától vadászott és egy gyönyörű, téli csillámos manival örvendeztetett meg bennünket.

30. Niki a GothicBeauty blogról szinten olyan szépeket írt a Manikűrvadászról, hogy csak pislogtam. Örülök, hogy ennyire a szívébe zárta már mindenki ezt a kis kezdeményezést! *.* De kicsit kanyarodjunk vissza a manikűrökre, Niki is egy karácsonyi lakkozást választott, mégpedig Yvuustól, akinél már másodjára vadászott. Sajnos Niki blogján nem tudtam hozzászólni a bejegyzéshez, úgyhogy itt mondanám el, hogy nekem nagyon tetszett a végeredmény, szép karácsonyi manit hozott össze, és imádom a Farmasi lakkjának a színét. :)

31. Ivett egy csajos kis szilveszteri manikűrt hozott, mely Elíz tavalyi szilveszteri manikűrjének egy igen kicsit átváltoztatott verziója. Szerintem nagyon ó lett így is . :)

32. Elíz is egy karácsonyi alkotással érkezett, mégpedig a Lakkalandok Juditjától levadászva. Nekem mindkét lány magyalos alkotása nagyon tetszett. :)

33. Judit a Lakkalandok vadászlánya is maradt az egyszerű, szolid, mégis mutatós manikűröknél és egy, számomra, csodaszép manikűrt hozott erre a fordulóra Bia blogjáról.

34. Pheonix is egy téli hangvételű manikűrt hozott You You-tól. Nekem tetszik ez a fekete-ezüst kombináció. Hasonló ezüst lakkot már nekem is ideje lenne beszereznem. :)

35. You You másodszor vesz részt a Manikűrvadászban, és meg kell mondanom, ahányszor a blogjára tévedek, csak ámulok. Sosem bonyolítja túl a manikat, egyszerűek, mégis csodálatosak! S ez nincs másképp a Manikűrvadász 6. fordulójában sem, hiszen nagyon ötletesen feltalálta magát a Azrailtól hozott manikűr elkészítése közben! :) Nincs díszítőcsíkom? Na és?! Ide a csomagolópapírt!

36. Azrail szintén most vesz először részt a vadászaton, így üdvözöljük őt is! ;) Szegény jól bele is lett dobva abba a mély vízbe, amiből aztán gond nélkül úszott ki, elkészítve Klau egyik karácsonyi alkotását. A végeredmény magáért beszél. :)

37. Nikkii egy gyönyörűséges glitteres manikűrt hozott a számunkra Aggie blogjáról. Nekem nagyon tetszik a végeredmény, azok a glitterek csodásan mutatnak a világos alapon!


38. Klau egy számomra kicsit túl sötét színvilágú álomcsapda manikűrt választott Nikkiitől, akinek ez szintén egy manikűrvadászos alkotása volt.

39. Nóra hatalmas kihagyás után tért vissza a vadászathoz, s a sors úgy hozta, hogy tőlem kellett válogasson, s végül a játékos Rudolfjaimat vadászta le. Szerintem kis cukik lettek az ő játékos Rudolfjai is! :)

40. Végül, de nem utolsó sorban jöjjenek az én manikűrjeim. Többes szám, mert kettő is készült, egyik egy sand-matt tape mani  Marcsitől, aki ki lett sorsolva a számomra.

A másik pedig Mannától (felső kép) egy párizsos (jobb alsó kép) szépség, ami szintén egy Manikűrvadász alkotás és Ciskától (bal alsó kép) indult.

Örömmel konstatáltam, hogy ezúttal minden jelentkező elkészítette a manikűrt! ismét csodás alkotások születtek, amit ezúton is köszönök a lelkes vadász lányoknak, házigazdánknak, Dii-nek pedig a csodálatos munkát és türelmet! :)

A megszokottól eltérően, ma nem fogom kihirdetni az új házigazda kilétét, holott már tudom, hogy ki fogja szervezni a 7. fordulót. A magyarázata roppant egyszerű: mint ahogy arra már utaltam is párszor, 5-én egy éves lesz a Manikűrvadász. Ennek apropóján egy különkiadással jövök, melybe egy kis csavart is sikerült belecsempésznem. :) Az új házigazdával úgy egyeztünk, hogy a következő forduló csak a születésnapi különszám után induljon el, hogy ne legyen senkinek túl zsúfolt.

Nagyon izgatott vagyok, hogy mit fogtok szólni ehhez a kis különszámhoz. Remélem, mindenkinek tetszeni fog, s hogy minél többen jelentkeztek majd, együtt ünnepelve így a Manikűrvadász születésnapját! :)
Legyet résen, vasárnap jövök is a poszttal! :)

Az összes forduló manikűrjét itt érhetitek el.

Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből