2014. január 5., vasárnap

Nail Club | Extrém körmök

Sziasztok!

Már két éve szerettem volna, ha csatlakozhatok a nail clubos lányokhoz. Most úgy látszik, eljött a én időm, ugyanis pár napja az a megtiszteltetés ért, hogy Ingrid felkeresett, legyek az eheti forduló vendégbloggere, amit természetesen azonnal el is fogadtam.






A téma elég nagy fejtörést okozott, mert nem igazán szoktam extrém manikűröket készíteni. Most is nagyon gondolkodtam, hogy milyen kéne készíteni. Eszembe jutottak Lexa és Manna körmei, gondolkodtam, hogy nekem is valami rá kéne applikálnom a sajátjaimra, de az már egyáltalán nem lett volna bellás. Így átgondoltam a dolgot, s végül ezt a csupaglitter alkotást hoztam össze. Az ötlet nem saját, nem csak külföldi, de már magyar bloggerináknál is láttam. Nem teljesen szabályos, a glitterek nem mindig oda ragadtak, ahová én szerettem volna. :D De a végeredményt én így is imádtam.













Tudom, hogy sok a kép, de egyszerűen már nem tudtam ennél jobban leredukálni őket. :D Amúgy a Gabrini 3D 59-es fekete lakkot használtam alapnak, erre jöttek a különböző mérető és színű glitterek. A nagy glitterek is két színűek, ezüst és rózsaszín, de a fekete alap miatt ez nem látszik.

Készült egy másik manikűr is, az másképpen extrém, extrém cuki. ^^ Ezt is láttam már valahol, nem saját kútfő ő sem, de szerintem übercuki. (Időközben megleltem a forrást is.)



Használt lakkok:

Lányok, köszi szépen hogy ezen a héten veletek alkothattam! Nagyon élveztem! *.*

Ne feledkezzetek meg a Manikűrvadász szülinapi fordulójáról sem! ;)

Nézzétek meg a többiek munkáját is:
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből