2014. január 23., csütörtök

33DC2013 | Day 24 - Must used color

Tudom, hogy tegnap is épp egy burgundy manikűrt mutattam be, de nagyon szeretem a burgundy lakkjaimat, így mikor a legtöbbet használt színből kellett elkészíteni a 33 napos kihívás következő manikűrjét, egy cseppet sem gondolkodtam, hogy melyik szín legyen az. Csak azt nem tudtam, hogy az Oriflame Burgundy vagy a Maybelline Colorama 16-os árnyalatát használjam-e fel, végül az utóbbi mellett döntöttem. A manikűr amúgy még múlt év novemberében készült. :) Kicsit megvárakoztattam a posztolással, de a karácsonyi készülődés meg a karácsonyi manikűrök mellett már ennek a kihívásnak nem maradt hely. :D








Használt lakkok, eszközök:
ezüst csillámpor

Én nagyon szerettem ezt a manikűrt hordani. :) Remélem, nektek is tetszik.

Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből