2014. január 17., péntek

Teszt | Golden Rose Jelly Jewels 117

Ma egy újabb karácsonyi HAUL-os GR lakkot szeretnék nektek bemutatni, melyet már a szilveszteri manikűrömnél sokan láttatok, sőt, meg is dicsértetek.
Én be kell valljam, azért annyira nem vagyok elragadtatva ettől a lakktól. :(




Ez a fekete alapban arany -pici és közepes nagyságú- glittereket tartalmazó lakk nálam három rétegben fedett így, ahogy a képeken látszik. Sajnos elég nehéz vele dolgozni, a csillámok nem szépen, egyenletesen rendeződnek el, s irányítani is elég nehéz őket, mint láthattátok Ti is, a kisujjamon egy bogban nagyon sok van, a másik részén meg egy szem a legkisebb csillámból.


Az alap amúgy ilyen félig átlátszó, tehát önmagában, egy réteggel nem lehet használni. Azért mindenképpen kipróbálom majd egy fekete réteg fölé is.


A száradási ideje jó, gyors. Gondolom, ez köszönhető a tömérdek csillámnak is. A tartósságáról nem tudok nyilatkozni, hisz ahogy felkentem és fotóztam, a következő mozdulattal már pongyoláltam is az ujjaimat alufóliába.

 
 A következő két képen két réteggel látható. Jól észrevehető, hogy a mutató- és középső ujjamon már így is tömérdek a csillám, míg a kisujjamra alig jutott. :S



Így fed egyetlen réteggel:

Ami még szintén nem tette túl szimpatikussá ezt a lakkocskát, az a kiálló csillámok, mint ez itt:

Nézzétek el, hogy nem lakkoztam szépen ki, siettem, és tudtam, hogy azonnal mosom is le, így nem igazán figyeltem oda, hogy a szélére is kerüljön a lakkból.


Az üveg a már megszokott, szögletes, amit én személy szerint nagyon kedvelek, mert kényelmesen elfér a cipős dobozomban, nem foglalva plusz helyet, ráadásul ha fentről belenézek, rögtön ki tudom szúrni, hogy melyik lakkról van szó. A kupakja fénylő, akárcsak a Holiday kollekció lakkjaié, ráadásul pont olyan lenyomatgyűjtő is, de szerencsére ez általában nem szokott zavarni. :)


Az ecsete átlagosnak mondható, én nem vagyok túlzottan oda érte, rá kellett jönnöm, hogy a 2,50 lejes Rapsodi lakkjaim ecsetét sokkal jobban szeretem, mint a 15 lejes GR-ét, de hát ez van, amilyen sokat fogom használni ezt a lakkot, kibírom.



Ebből a kollekcióból azt hiszem, eddig erről vagyok a legnegatívabb véleménnyel. :/ Számomra egy ötös skálán kb hármassal teljesített.

Nektek megvan ez a lakk? Meg vagytok vele elégedve?

Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből