2014. január 16., csütörtök

33DC2013 | Day 23 - Geometrical

A mai téma a geometria volt, nem bonyolítottam túl a dolgot, már tavalyelőtt, a karácsonyi ajándékos manikűrnél tapasztalhattam, milyen jól mutat együtt a piros és az ezüst lakkom, így őket hoztam főszereplőnek. A tegnap bemutatott cseresznyepiros lakkot alapnak, aztán rápöttyöztem szép szabályos háromszöget a körmöm felső végénél ezüst lakkal. Nekem tetszett a végeredmény, remélem, ezzel ti is így lesztek. :)







 Használt lakkok:

Már tavaly óta szerettem volna ezt a kis manit bemutatni nektek. Az egyik szomszéd kislánynak készült még tavaly januárban. Ő volt eddig a legfiatalabb, akinek a manikűrjét elkészítettem, természetesen szigorúan szülői engedéllyel. :) A lakkokat is ő választotta ki. Két -két körmére az Eccence Off to Miami! lakkja került alapnak, rá a S-he Stylezone 195-ös piros csillámcsoda, a többi hat körömre pedig ugyanilyen koncepcióval az Essence Og my Glitter! alap és az Essence Glorius Aquarius topper.


Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből