2014. január 12., vasárnap

Lakkozz! Fotózz! Posztolj! | 2. forduló - Összefoglaló


Elérkeztük a Lakkozz! Fotózz! Posztolj! 2. fordulójának a végéhez. Ebben a fordulóban, az én kérésemre a stafétát Thimmyke vitte tovább, s ő is határozta meg a forduló témáját, mely ezúttal a Disney volt.
Köszönöm mindazon lányoknak (Nikkii, Judit, Manna, Bree, Panka), akik a posztjukban meg is említettek, mint ötletgazda, nagyon jól esett! <3



No de térjünk vissza az alkotásokra, hisz szép számmal készültek manikűrök erre a fordulóra. Természetesen, ha Disney, akkor a legtöbbünknek rögtön a kis cuki egérkék jutnak együnkbe, s így nem is csoda, hogy őket alkották meg a legtöbben, mégpedig szám szerint hatan. Nézzük:

1. Illus, aki kis cuki Mickey fejecskéket, Mickey nadrágot, egy nagyobb Mickey fejet és a rájuk jellemző piros-fehér babos mintát használta. Cukkancs. :)

2. Nikkii cuki kis rózsaszín alappal hozta a manit, két ujját rózsaszín csillámmal feldobva. Nála is Mickey játssza a főszerepet. :)

3. Dettinél, Minnie és Mickey egyaránt felkerült: édes kis fejecskék, masnik, kesztyűk képében. S természetesen, nem maradhatott el Mickey teste sem. :)

4. Betti megszenvedett picit a fehér lakk miatt, de szerintem a végeredmény cukiságán semmit nem vesztett. :)

5. Manna is hasonló cukiságot alkotott, olyan kis édeskék a fejek, de a kedvencem akkor is a Minnie-masni. <3

6. PAncsi nem a megsokott színekkel dolgozott, de szerintem Minnie még így is nagyon-nagyon édes lett! *.*

Én is készítettem már a PAncsiéhoz hasonló Minniet, bocsi az önreklámért, de nem tudom megállni, hogy ne osszam meg. :$

Készült három Disney-embléma is. (Zárójelben megjegyezném, hogy Panni megkereste a nevét is: Magic Kingdom.) Így belegondolva, már nem is tudom, miért nem rögtön ezzel kezdtem. :)

7. A második forduló házigazdája, Thimmyke volt az egyik. Nekem nagyon tetszik a színválasztása.

8. Panni is hasonló koncepciót követett: egy ujjon a kastély, többin csillámos átmenet. A végeredmény: varázslatos. :)

9. A harmadik lány, aki emblémát készített, Tatus volt. Ő is hasonlóan a lányokhoz, átmenetes manikűrt készített. Lányok, nagyon egyrúgóra járt z agyatok! ;) Amúgy imádtam ezt a színkombinációt is. Igazi téli színválasztás.

10. Készült egy szem Micimackós manikűr is Noéminél. Eddig nem is tudtam, hogy Micimackó is Disney-film. :$

11. Készült két szörnyes manikűr is. Az egyiket Bree készítette, a cuki kis Szörny RT-s figurákkal.

12. A másik kis szörnyes mani Mazsolánál született, ő a Toy Story szereplőjét elevenítette meg.

13. Mesy Aladdin-os manikűrt hozott. Szerintem nagyon jól sikerült. Imádom, ahogy a gint kivitelezte.

Természetesen a hercegnők sem maradhattak ki! Rögtön hármat is felvonultatunk, az egyiket duplán is. :)

14. Belle fordros ruhája, az elmaradhatatlan rózsával Naominél készült el.

15. A gyönyörűséges Elsa Juditnál készült. Én nagyon imádtam az elkészült mait!

16. Arielből kettő is készült, az egyik szépség Panka körmeinek dísze volt.

17. Végül az én Arielem. Kis egyszerű, de én imádtam. és nem is mondok róla többet, mert órákat tudnék különben zengeni, márpedig így is hatalmasabb miatta a májam, mint amekkora lehetne. :$

18. Akadt egy kis kakukktojásnak is, Castia Kung Fu Pandája nem Disney-s, de ez nem különösebben zavart minket, szerint így is az egyik legjobb mani lett. Nálam legalábbis tuti toplistás!


A mindenit, jó sokan összegyűltünk! Ennek nagyon örülök, köszi szépen lányok, hogy jöttetek, alkottatok! Visszavárlak benneteket a következő fordulóra is! ;)
Apropó, következő forduló. Gondlom, már kíváncsiak vagytok, hogy ki lesz a következő házigazda. :D Nem is húzom tovább az idegeiteket, a Lakkozz! Fotózz! Posztolj! következő fordulóját

a Mannakörmök

írója fogja lebonyolítani. Természetesen, én már a témát is tudom, de nem fogom lelőni a poént. Úgyhogy tessék szépen figyelni manna blogját, mert bármikor kikerülhet a következő forduló felhívása. :)

Lakkozásra, fotózásra, posztolásra felkészülni lányok és ne feledjétek a Manikűrvadász szülinapi fordulóját, illetve a blog három éves szülinapi játékát sem, mindkettőre lehet még jelentkezni! ;)

Bella 
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből