2014. január 6., hétfő

ManiCute | Helló 2014!

2014 a kínai horoszkóp szerint a ló éve, ezét gondolkodtam, hogy valami lovas dolog is legyen a manin, de végül elvetettem ezt az ötletet és egy egyszerű manival jöttem, mostanság úgyis ezek a kedvenceim. ˘˘
Színeit tekintve bohókás, üde, vidám, pont amilyen én vagyok, s tükrözi azt a reményekkel teli érzelemvilágot is, mellyel beléptem ebbe az új évbe.





Egyúttal ezt a manit szántam az "Untried" kihívás "three color" azaz három szín témájára is. :)


A használt lakkokat elfelejtettem lefényképezni, de a következők voltak:

Nézzétek meg a többiek alkotását is:



"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből