2014. január 25., szombat

Teszt | Farmasi Shimmer Nail Enamel 206 és 209


Nagyon szeretem ezt a márkát, bár különleges lakkokat nem készítenek, jó a minőségük. Pár hónapja találtam az új kollekció darabjaira, rögtön be is szereltem két darabot. Azóta is tervezgetem, hogy újabbakat vásárolok, de ugyanabban a drogériában árulják a Golden Rose lakkokat is, így érthető hogy sosem jutok el a Farmasi pultig. ^^

Nagyon szeretem mindkét lakkot, a zöld csillámosat már láthattátok ti is. No, nézzük őket. :)



Farmasi Shimmer nr. 206

Mint az a fenti képről is kiderül, átlátszó lakkban úszkálnak a zöld csillámok, így topperként használható. A gyűrűs és kisujjamon egy-egy réteget használtam fehér és fekete alapon. A mutatóujjamon egy, míg a középső ujjamon két réteget használtam.


A fenti képen jól látszik, hogy a öld mellett kapott egy nagyon kevés holo csillámot is, melyek így a képen sárgánnak tűnnek, de valójában a sivárvány minden színében csillognak. :)


Az üvegcse szerint 12 ml-t tartalmaz, ami szerintem egy jó időre elég lehet nekünk. Maga az üveg henger alakú, a kupak fekete, kézre áll, az ecsete átlagos, nagyon könnyen használható.
Száradási ideje átlagos, tartós, mint ahogy az a legtöbb csillámos lakk. Fél-mattra szárad.


Farmasi Shimmer nr. 209

Ahogy a fenti kép is mutatja, a zöld társával ellentétben, ennek a fuksziának már rózsaszínes az alapja, ami szerintem a csillámoknak köszönhető. Én nagyon szeretem ezt a lakkot. A fentihez hasonlóan, a mutatóujjamon egy réteget, a középső ujjamon két réteget használtam, aztán szintén egy-egy réteg került a fehér és fekete alapra.


 
Ez a lakk is félmattra szárad. Az üveg, ecset tulajdonságai is megegyeznek a fenti csillámos lakkéval.


Találtam egy képet is a kollekció többi darabjáról.


Nektek van lakkotok ettől a márkától, esetleg pont ebből a kollekcióból? Esetleg beszereznétek ti magatok is lakkot ebből a kollekcióból?

Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből