2014. január 8., szerda

Játék | Három éves a Bee creative with IsaBella - Blogszülinapi játék! - LEZÁRVA


Ahogy már a szülinapi tortás bejegyzésben is említettem, ma három éve született a blog. rengeteg szép percet éltem meg neki köszönhetően, sok új embert megismertem, akiket mára már a barátomnak tekinthetek, függetlenül attól, hogy a távolságnak köszönhetően élőben még nem sikerült találkozni velük, veletek.

A blog témája is megváltozott, észrevétlenül vált beauty bloggá, holott először a mindennapjaimat, olvasási élményeimet, receptjeimet, elkészült kreatív dolgaimat hivatott bemutatni. Néhol természetesen még most is felbukkan néhány ilyen poszt, s remélem, hogy 2014-ben sikerül megtartanom ama fogadalmamat, hogy minimum havi 2 gasztró poszttal jöjjek.



Az előző játék kapcsán az egyik kommentelő megjegyezte, hogy nem tudja hova tenni a gasztró posztjaimat. Bevallom, valamikor két évvel ezelőtt én is gondolkodtam rajta, hogy külön blogot kéne létrehozni a manikűrjeimnek, de már akkor is tudtam, hogy nem telne az időmből két blog működtetésére, ráadásul az olyan lenne, mintha magamat osztanám szét. Ez vagyok én, sokszínű, rengeteg érdeklődési körrel, s ezt tükrözi a blogom is. Ha nem így lenne, torz képet mutatna rólam is, így nem fogok másik blogot is létrehozni, akit nem érdekelnek a gasztró, vagy a beauty témától eltérő posztjaim, nem kattintanak ide és ingnorálják azokat a bejegyzéseket.

Mielőtt rátérnék a játékra, gyorsan nézzünk egy kis statisztikás áttekintést:
A három év alatt ~830 bejegyzés született, ~3400 megjegyzés érkezett, melynek egy része természetesen az én válaszaim, illetve 251 rendszerem olvasóm van. E két utóbbit nagyon szépen köszönöm Nektek! Nagyon sokat jelent a számomra, hogy napról napra látogattok, kommenteltek!

És akkor most jöjjön a játék! Nagyon szomorú vagyok, mert az egyik lakkot, amelyet szerettem volna nektek vásárolni, már nem kaptam meg. :( Ez a Golden Rose híres Jolly Jewels 110-es példánya volt. De helyette beszereztem egy másik, hasonlóan híres példányt, melyet sokan az IsaDora Wine Crush dube-jaként tartanak számon, s ti magatok is láthattatok már posztot itt a blogon. Na, kitaláltátok már, melyik szépségről van szó? Úgy bizony, a Holiday 58-as árnyalatáról! :) Őt egészíti ki még három darab csodaszép Rapsodi lakk, melyből kettő az én tulajdonomban is megvan, és imádom őket! :) Illetve az üzletben találtam még díszítőcsíkot (ez volt az utolsó) így azt is hozzáadtam, hisz tudom, hogy még mindig akad olyan manikűrös lány, akinek még nem sikerült díszítőcsíkra szert tennie.



A lakkok a következőek:


Mindössze három kötelező opció van, melyek együttesen egy esélyt jelentenek:
1. Légy a blog rendszeres olvasója.
2. Add meg az e-mail címedet, melyen elérhetlek abban az esetben, ha te nyered meg a csomagot
3. Oszd meg a játékot: ha van blogod, akkor ott, ha nincs blogod, akkor FaceBook-on.

Természetesen most is vannak plusz esélyek:
4. Lájkold a blog FaceBook oldalát (+1)
5. Kövess Bloglovin'-on. (+3)
6. Milyen bejegyzéseket szeretnél még látni? (+1)
7. 3 db vízjel felkutatása (+2-2)

No igen, elrejtettem három darab vízjelet három különböző bejegyzés legvégén. A bejegyzések 2011, 2012 és 2013-ban születtek, olyanokat választottam, ahol eddig kevesebb, mint 5 hozzászólás volt. hagyj a vízjeles posztnál egy megjegyzést és máris megkapod a +2 esélyt. Itt a játéknál csak azt írd le, hogy milyen néven hagytad a megjegyzést, illetve hány darabot találtál meg a háromból. Valószínűleg útközben fognak vándorolni a vízjelek, de továbbra is 2011, 2012, 2013-as bejegyzésekhez. :)
Nem muszáj egyszerre megkeresni a vízjeleket, de ez esetben azt kérném, hogy az újabb hozzászólást az eredeti hozzászólásotok alá Válaszként küldjétek el.
És a sokat emlegetett vízjel:


Ha szeretnél játszani, ezt a kitöltött kérdéssort küld el a bejegyzés alá megjegyzésben:
1. ________ néven vagyok a rendszeres olvasód.
2. E-mail címem:
3. Itt osztottam meg:

4. Ezen a néven lájkoltam az FB oldalt:
5. Ezen a néven követlek Bloglovin'-on:
6. Ilyen bejegyzéseket szeretnél még látni a blogon:
7. ____ db vízjelt találtam meg, _____ néven kommenteltem.


A játék határideje 2014. január 19., vasárnap éjfél!

Ne feledkezzetek meg a Manikűrvadász Szülinapi kiadására sem jelentkezni! ;)

Sok sikert és szerencsét a játékhoz!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből