2014. január 13., hétfő

NOTD | Páváskodjunk

Vagy inkább nem is. Jobb, ha rögtön lemosót meg vattakorongot ragad az ember lánya, s azon nyomban le is mossa. Ó igen, eltaláltátok: nem vagyok megelégedve.

Mint már sokan tudjátok közületek, nagyon szeretem a pávás dolgokat, ilyen manikűrt is készítettem már (itt és itt), de nekem valahogy sosem akarnak összejönni. Most sem. Már-már azon gondolkodom, ha a vékony ecsetem szőrének a felét kitépkedném, nem méltóztatna-e végre vékonyan is dolgozni... mert így mindenhogy dolgozik csak szép vékonyan nem, ahogyan pedig kéne neki...-.- Hogy a lakk is ludas lehet? Az biztos, nem fed jól, kissé sűrű is már. Ja, hogy én se értek hozzá? Az meg  legbiztosabb.
Szóval most olyan a körmöm is, mind a kedvem: szar. éljen a holnapi gazdföci vizsgám. :/








Amúgy lakk színét imádom, valóban ez a tökéletes teal árnyalatú lakk a számomra (egyáltalán van ennek az árnyalatnak magyar megnevezése?). Még anno Katy-tól kaptam, és nagyon jól megvagyunk együtt. Kb. ennyi ami jó ebből az egész szörnyűségből.



Ó, és még mielőtt az ötletet dicsérnétek, ha már a manit nem is lehet, hát az sem saját kútfő. Össze sem lehet hasonlítani a Copy That Copy Cat oldalon található szépséges tollakkal.


Használt lakkok:
Farmasi 96

Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből