2014. január 7., kedd

Teszt | Saját Nubar Midnight Glory és Models Own Indian Ocean dube

Már évek óta nagyon tetszik a Nubar Midnight Glory és a Models Own Indian Ocean lakkjai. Eléggé hasonlóak is, a Nubar kicsit kékesebb, az MO szépség inkább szürkésebb. Már mikor tavaly megvettem a Moyra 99-es árnyalatát (melyet a MaxFactor Fantasy Fire dube-jaként is szoktak emlegetni), láttam, hogy bizony világoskék lakkra kenve nagy a hasonlóság. Pár napja ki is próbáltam. Sajnos képeken nem jön át annyira a hatása, mint élőben amilyen volt, az aksi épp haldoklott, olyankor már nem készít olyan szép képeket. :(





Alapnak a Maybelline Minicolorama Party Blue babakék lakkját használtam. Így inkább a Nubar lakkra hasonlít, picit szürkésebb vagy halványabb alappal hajazna jobban a Models Own lakkra. Még mindenképp megpróbálom már fényviszonyok mellett is lefotózni ezt a páros, mert szerintem nagyon szépek így együtt. :)

Hogy a januári kihívás pasztell témájának is eleget tegyek, kis holo hatszögekkel dobtam fel a manit. Még mindig imádom ezeket a szikrázó glittereket! :D




UI: Most látom, Edina is készített hasonló kombinációt, nézzétek meg az övét is! ;)

A többiek alkotása:
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből