2015. december 14., hétfő

Teszt | Moyra Celebration nyomdalemez

Sziasztok!

Pár napja beszámoltam Instagramon a nagy örömhírről, miszerint sikerült beszereznem három Moyra nyomdapalettát - idén picit hamarabb jött az Angyalka, ennek sztorijáról majd egy későbbi, haulos bejegyzésben beszámolok.^^
Azt még így elöljáróban megjegyezném, hogy nem nagyon fogtak meg a Moyra palettái. Mindössze három olyan van a tizenhatból, ami nagyon tetszik,és még három, ami "talán majd beszerzem" kategóriás. Mázlimra viszont pont rendeltek abból a háromból, ami nekem nagyon bejött, ők név szerint a Celebration, Fabric Texture és a Damask paletták. Ezek közül most leginkább a legelsőnek van itt a szezonja, így ebben a bejegyzésből őt fogom nektek bemutatni.



A paletta rögtön belopta magát a szívembe. Igen, igen, a sok hópehely és a karácsonyi díszes motívumok nagyon nagy szerepet játszottak ebben. Sőt, igazából pont ezek voltak azok a minták, amelyek megfogtak benne. Viszont jobban szemügyre véve, ez egy igazi JollyJocker paletta: minden ünnepre van egy-két minta: Karácsony, Húsvét, szülinap, Valentin-nap, Halloween, anyák napja, Szent Patrik nap, szilveszter, baba-várás, nyaralás. Úgyhogy én egy remek befektetésnek tartom.


A lemezek karton védőcsomagolást kaptak. Én imádom azt benne, hogy (pl a BPS lemezekkel ellentétben) a csomagoláson lévő minta is a paletta egyik mintájának kinagyított változata, illetve az előlapon is fel van tüntetve, hogy melyik palettáról van szó.
Kicsúsztatva a lemezt a szokásos kék védőfólia fogadott. (Valamelyik nap amúgy elgondolkodtam, hogy milyen jó is, hogy már mindenhol kék a védőfólia. Emlékszem, még évekkel ezelőtt, mikor a legelső kínais nyomdalemezemet megvettem, majdnem sírva fakadtam fölötte, mert nekem az istennek se ment bele a minta... beletelt jó kis időre, mire rájöttem, hogy egy átlátszó, baromira rápasszoló, szinte láthatatlan fólia van rajta.)


Mikor a fóliát lehúztam (nem egy könnyű mutatvány megkezdeni, ezt a BPS, Moyra és Topatopa lemezeimnél egyaránt tapasztaltam). Picit meg is ijedtem, mikor megpillantottam a csupasz palettát, mert egy eléggé karcos példányt sikerült beszereznem. Tartottam tőle eleinte, hogy ez a mintákra is hatással lesz, de azt tapasztaltam, hogy egyáltalán nincs így.

A paletta 9,5*14.5 cm-es. Azt nem tudom nektek megmutatni, hogy méretben ez hogy igazodik az ismertebb nagy kiszerelésű palettákhoz, mert még nincs a birtokomban egy sem, viszont Manna készített fotót az egymás mellé pakolt MoYou, BPS és Moyra palettákkal, itt nézhetitek meg őket.
A minták amúgy viszonylag nagyok, 2*2.5 cm-esek, ami az én pöttöm méretű körmeimen akkor mutatnak valahogy, ha baromi nagyra meg vannak növelve (mint most), ami viszont nálam nem szokott túl gyakran előfordulni (izgulok is rendesen, hogy nehogy letörjön).

Valamelyik blogon láttam, hogy a lemezt be is szkennelte a bloggerina (talán Noémi?), így én is kipróbáltam. Tényleg jobb így, mert nem verődik vissza benne a fényképezőgép (vagy én^^ - avagy mindkettő)


A csomagolás hátoldalán található utasításnak megfelelően, legelső használat előtt áttöröltem acetonos vattakoronggal. Ráadásul csak azután szkenneltem be, hogy már órákon át tesztelgettem, így ezért látszik a szkennelt változaton picit már megviseltnek. ^^

Csakúgy, mint a BPS BP-01-e lemeznél, ennek mintáit is először két kis lapocskára próbáltam ki. (Sőt, voltaképpen ez volt az első lemez, amit kipróbáltam^^) Nyomdalakknak most a Golden Rose Rich Color 19-esét kiáltottam ki.

Legelőször a bal felső sarokban lévő szívecskés mintát vittem fel, de nem sikerül túl jól, így a lap jobb sarkán a megmaradt helyre felvittem még egyszer, hogy lássátok, csupán az én bénázásomnak köszönhetően nem lett szép éles a minta, nem a paletta sekélységének köszönhetően.



A kalapos Happy St.Patrick mintát azért láthatjátok 3 helyen is, mert egyszerűen nem sikerült teljesen felvenni a mintát. Két párnával is próbáltam, de sehogy sem ment. :( A többi minta viszont mint szépen feljött, ezért is gondolom, hogy kivételesen nem az én kézügyességemmel és technikámmal lehet itt a gond, hanem magával a mintával. De ha z mégsem így van, és valakinek van sikerélménye ezzel a kis aprósággal, az kérem ossza meg velem is. :)

Végezetül pedig szeretnék nektek megmutatni egy "gyors" manikűrt, amit a nyomdalemez használatával készítettem. A gyors szó szigorúan macskakörömben, mert bár a kis- és gyűrűs ujjamon a minta elsőre sikerült, a középsőn lévőt egyszer, a mutató ujjamon lévőt pedig háromszor mostam le, míg ilyen lett. Így sem lett tökéletes, de úgy vélem, egy szárnyait bontogató nyomdázó lánytól ez így elfogadható. Sőt, én igazából meg is voltam a manival elégedve. :3 Ha nem kellett volna tovább tesztelni, illetve kihívásra másik manit készíteni, én bíz' Isten hordtam volna egy-két napig. :3




A piros alapot amúgy a Leydi 773 és Essence Redvolution összeöntéséből származó franken adta. Nem hazudtolva meg Leydi énjét, a lakk még most is egy rétegben fed, így nyomdázásra is tökéletes volt. A fehér alapot az Essence Wild White Ways lakkja szolgáltatta, mint a nyomdázáshoz a BPS 5 ml-es nyomdalakkját használtam.

A lemezt a Moyra webshopban is megtudjátok rendelni, itt 1490 Ft-ért. Valószínűleg fodrászkellékesnél is beszerezhető. Én az enyémet is ott vásároltam, 28 lejért.

Nektek megvan ez a lemez? Vélemény róla?

Kellemes estét!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből