2015. december 31., csütörtök

NOTD | Boldog Új Évet!

Sziasztok!

Ezzel a manikűrrel szeretnék minden kedves olvasómnak és blog-barátomnak egy sikerekben, egészségben, szeretetben gazdag boldog új évet kívánni!


Amikor tavaly megpillantottam Instagramon Bella manikűrjét, rögtön beleszerettem! Bár lementettem, akkor még nem éreztem magamban annyi kézügyességet, hogy belevágjak. Aztán pár héttel később Manna is ugyanezt a manikűrt vadászta le a Manikűrvadász 2. születésnapja alkalmából. Én akkor szerettem bele a MoYou Bridal lemezébe. Amúgy is imádom a damaszk mintát amióta csak az eszemet tudom. Kis híján a nyáron be is szereztem, de akkor még nem álltam sehogy nyomdázás terén (illetve de, mínuszban), így inkább lakkokra ruháztam be. Aztán mikor megpillantottam a Moyra Damask Drapery lemezét, rögtön tudtam, ez KELL nekem. Lelki szemeim előtt megannyi csodás manikűr rajzolódott ki, élükön ezzel az újévi alkotással. Így már nem is vált kérdésessé, hogy milyen manikűrrel fogom búcsúztatni az óévet és köszönteni az újat. :)

Csak egy egész este dolgoztam a manikűrrel... de megérte! :D Alapnak az Essence Wild White Ways fehérjét használtam. Erre került a fekete BPS nyomdalakkal készített, illetve átlátszó, majd Rapsodi holo csillámos lakkal lekent matrica, természetesen a Moyra Damask Drapery lemezéről. A műveletet a Moyra Metal Effect arany lakkjával zártam, méghozzá az évszámok, illetve a jobb kezem középső ujjára egy koccintó pezsgőspohár felrajzolásával.


A jobb kezemen csak a középső ujjamra rajzoltam, két pezsgőspoharat próbáltam.Sajnos nem túl elütő ahhoz az arany lakk, hogy szépen ki lehessen venni a mintát.
 Ezt a képet picinek szántam, rávágni a másikra és így kitenni Instagramra. Viszont mikor megpillantottam, milyen jól látszik rajta a holo-szikrázás, rögtön maradt. :) Sajnos a többi képen alig látszik, pedig higgyétek el nekem, tényleg csak úgy szikráznak azok a holo-csillámok! :)




Próbáltam vakuval elkapni a csillámokat, de az a kivételes eset állt elő, hogy vaku nélkül jobban kivehető a holo hatás, mint vakuval. Fura.



Nem szeretem magamat fényezni, de ez a manikűr most nagyon tetszik. Meg vagyok vele elégedve. Most még az utóbbi időben olyan sokat szidott szemmértékemre sem lehet egy rossz szavam sem. :)

Remélem, jövőre is velem tartotok!

BÚÉK!

Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből