2015. december 9., szerda

24 Day of Christmas | Day 7-9: Gingerbread man, candy canes, red/green

Sziasztok!

A tegnapi után ma újabb adag manikűrrel készültem a 24 napos kihívás témáiból.




7. Mézeskalács ember
Nem vittem túlzásba. Nem is nagyon voltam megelégedve a végeredménnyel, hamar lemosásra került a sor.

Használt lakkok: franken zöld, Rapsodi 354 + fehér akrilfesték


8. Karácsonyi cukorkarud
Az ötlet innen van. Én nagyon szerettem ez a manit!

Használt lakkok: Golden Rose Holiday 64, franken fehér, CR Greentea, Rapsodi 350 + fehér akrilfesték, piros tempera



9. Red/Green
Ez egy megúszós manikűr lett. Még évekkel ezelőtt láttam hasonlót, azóta szerettem volna kipróbálni, a végeredmény viszont egyáltalán nem jött be. Szerintem az lehet a gond, hogy már túl vastag a fedőlakkom. Mindenesetre így nem akartam hordani, fotózás után rögtön aceton lett a vége.

Használt lakkok: Gabrini 373 (zöld), Maybelline Colorama 16 (bordó), Flormar Matifying Top-Coat

Az én kedvencem innen határozottan a karácsonyi cukorkás lett, hát a tietek?

Kellemes estét!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből