2015. december 21., hétfő

ManiCute | Téli szünet

Sziasztok!

Újabb témával jelentkezünk. Nem tudom, ki hogy van vele, de számomra a téli szünet témakör a gyerekkorom teleit juttatja eszembe, mikor még méteres havak voltak a város között is, nem csak a hegyekben. Már november közepén/végén eljött az első olyan hó, ami meg is maradt és egész szünetben kint játszottunk az udvaron: szánkóztunk, jeget vertünk, azon csúszkáltunk, hógolyóztunk, hógolyót építettünk és hasonló szépségek. Ez a manikűr ezeket az igazán téli szüneteket hivatott megidézni.


Az ötletet ismét Radi egyik csodás manikűrje adta. Én napokig hordtam és egyszerűen imádtam! A kék alapot a nagyon rég nem használt Rimmel Azure lakkja szolgáltatta. Hallottatok már olyanról, hogy egy lakk az évek teltével duókróm lesz? Évek óta nem használtam már, akkor biztosra veszem hogy még nem volt duókróm, most viszont, ha úgy esett rá a fény, lilás árnyalata is volt a lakknak.





Sajnos a minták picivel nagyobbra sikeredtek, mint a körmöm, így egy nagyon kicsit le is kellett belőlük vágnom, hogy normálisan ráférjenek.


Én nagyon-nagyon odavagyok az ilyen Tatty Teddys manikért. Biztos vagyok benne, hogy jövőre is fog néhány ilyen témájú mani készülni. :) Remélem, nem unjátok már őket. :) Nektek hogy tetszik a mani?

A többiek munkája:
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből