2015. december 8., kedd

24 Day of Christmas | Day 4-6: Snowman, snowmanface, penguin

Sziasztok!

Újabb hármas érkezik a 24 napos kihívás keretein beül.



4. Hóember
Tudtam, hogy el fogom készíteni Olafot, hisz adja magát. Már csak az volt a kérdés, hogy a hóember vagy a hóemberarc témára. Végül előbbi mellett döntöttem és Lu csodás maniját próbáltam többé-kevesebb sikerrel újraalkotni. Amúgy minden szabad kézzel festettem, egyenesen a körmömre.

Használt lakkok: Rimmel Pillow Talk (világoskék), Golden Rose Paris 52 (eredetileg sötétkék, zöldes fénnyel, viszont állaga miatt most inkább egyféle fedőlakként funkcionált), Flormar Matifying Top-Coat + fehér és fekete akrilfestékek, piros és sárga tempera






5. Hóemberarc
Még anno, mikor elkezdtem manikűröket nézegetni és lementeni a netről, akadtam Rin oldalára, onnan mentettem le ezt a hóemberes manit, amit aztán pár év elteltével, most szépen el is készítettem.

Használt lakkok: Rimmel Pillow Talk (világoskék), franken fehér, Golden Rose Holiday 70 (egy rétegben a fehér alapra) + fehér és fekete akrilfesték, zöld, sárga és piros tempera




6. Pingvin
Annyi, de annyi ötletem lett volna erre a témára. Viszont egyet muszáj volt kiválasztanom, több meg nem fért bele az időmbe. Így végül ez a cuki kis Táncoló talpak dizájnt alkottam meg. Ő már a jól ismert transzfer technikával készült, melynek alapjait Raditól tanultam el. Ezt a pingvines mintát ő is megcsinálta (itt és itt), én viszont másképp ágyaztam manikűrbe.

Használt lakkok: Rimmel Pillow Talk (világoskék - alapnak a glitteres lakk alá), Golden Rose Jolly Jewels 11 (kék-arany glitteres lakk), fehér franken + fehér és fekete akrilfesték, kék, sárgaés piros tempera




Hogy tetszettek a manikűrök? Kinek melyik a kedvence?

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből