2015. december 6., vasárnap

December színei | Piros

Sziasztok!

Mivel holnapra két máik bejegyzés is be van tervezve, hogy ne legyen nagy torlódás, ma hozom a december színei kihívásra készített piros manikűrömet.

Instagramon említettem, hogy csomagom érkezett a LadyQueen webáruházból. A szépségek között lapult egy nyomdapárna is. Aki követi a blogot, tudja, hogy mennyire hadilábon állok a nyomdázással, így nagyon vártam erre a párnára, hátha ennek segítségével valahogy már én is képes leszek vállalható(bb) manikűröket is készíteni.

Alábbiakban a legeslegelső manit láthatjátok, ami ezzel a párnával készült. Mint olyan, elég kis nyomi lett, de ezt már legalább mertem viselni. :D


Nem nyomdalakkot használtam, ráadásul még nem is nagyon ismertem a nyomda technikáját, a minta fele mindig rajtamaradt a párnán. Azóta már többé-kevésbé sikerült már kiismernem, ha minden jól megy, holnapra megpróbálok hozni egy tesztet.

nem volt tökéletes a nyomdalakká avanzsált Ingrid Cosmetics Love Story 258-as arany lakkom sem, ami amúgy a kedvenc piros lakkom, az AVON Candy Apple-je fölé nyomdáztam. A gyűrűs- és hüvelykujjamra, illetve a másik kezem gyűrűs-, középső- és hüvelykujjára a Catrice Royal REDding homoklakkja került.

Bár a maniból nem nagyon lehet kivenni, a BPS BP-17-es lemezének jobb alsó mintáját használtam, innen rendelhető meg a lemez. Sőt, a VNX31-es kuponkódot használva 10% kedvezménnyel is beszerezhető.

A tavalyi piros témára készült manikűrömmel sokkal jobban meg voltam elégedve (sőt, azt nagyon szerettem is), ennek ellenére csoporttársaimtól kaptam a manikűrre dicséretet. Sajnos sem időm, sem kedvem és energiám nem volt manikűrözni, így 3 napig is viseltem ezt a manit.

Nektek hogy tetszik? Van valamilyen jól bevált nyomdázós technikátok, tanácsotok?

Nézzétek meg a többiek alkotását is:
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből