2015. december 25., péntek

December színei | Arany

Sziasztok!

Ahogy a "Hogyan öljük meg a férjünket?" (Apropó, ajánlom mindenkinek NEM elolvasni. Borzasztó.) egyik főhőse az orgazmusát, úgy én a lakkozás hajlandóságomat veszítettem el. Egyszerűen fáj már a gondolat is, ha lakkokra kell nézni. :/ meglátszik a manikűrön is. Tegnap este kínkeservesen született meg.
Novemberben még nagyon mást terveztem erre a témára. Aztán a nyomdalemezek megérkezésével gondolkodtam egy hópelyhes francián, de idő hiányában azt is elvetettem. Aztán eszembe jutott gy pöttyös. Csak arra nem gondoltam, hogy mire a kivitelezésig érik, már sem türelmem, sem kedvem sem semmim nem lesz, hogy elkészítsem. Már úgy voltam vele, hogy sima arany lakkal kifestem, aztán jól van. Végül a másik három elől lévő lakkot is bevetettem (Eredetileg karácsonyi manikűrt szerettem volna készíteni rögtön utána... csúúúúúfos kudarcba fulladtam. Holnap jövök részletekkel.)
Nem volt türelmem pontozót sem keresgélni, a lakkok ecsetével készítettem a pöttyöket, illetve fogpiszkálóval a pöttyöket.


Használt lakkok: ANNY Kiss the winner, Golden Rose Paris 239, A-England Rose Bower, franken fehér.


A többiek alkotása:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből