2015. december 13., vasárnap

Kreatív | Hímzett norvég mintás karácsonyfadísz

Sziasztok!

Már nagyon sokszor említettem, mennyire szeretem a norvég mintás dolgokat. Így mikor tavaly megpillantottam ezt a mintát, egy percig sem volt kérdéses, hogy elkészítem. Sajnos az egyetem és egyéb teendőim miatt csak 25-én készült el, rögtön ment is fel a fára. Viszont akkor már nem szerettem volna külön bejegyzésben megmutat ni, így türelmesen várt egy évet a sorára. :)




A tavalyi fán pont a szobámmal szemben lévő ágon volt, így rögtön szembetűnt, imádtam. ^^



 Én minden évben készítek kézzel készített apróságokat. A fán is látható csillagokból már szerintem több százat is készítettem, ennek egy része a saját fámra kerül, de legalább felét elajándékoz(tam)om.

2011-ben életem első filc karácsonyfadíszét küldtem el Dalmának ajándékba. 2012-ben két kisebb filc dísz utazott hozzá (a fejlődés azért szemmel látható volt^^), 2013-ban vastagabb papírból készítettem díszeket/ajándékkísérőket, 2014 pedig egy hímzett dísz utazott. Én egyszerűen imádtam azt a díszt, azóta is tervezgetem, hogy magamnak is el kéne készítsem. ^^

Hogy tetszik a hímzett karácsonyfadíszem? Szeretitek a kézzel készített díszeket?

Szép estét!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből