2015. december 10., csütörtök

Karácsonyi kihívás | Karácsonyi édesség

Sziasztok!

Kis fejtörést okozott, hogy mit készítsek erre a témára - több okból is. Az első, ami eszembe jut, az a karácsonyi puding, viszont 2013-ban már készítettem egy (szerintem) jól sikerült változatot, újraalkotni meg nem akartam. A másik tipikus manikűr a mézeskalácsos és a candy cane, ezek viszont önmagukban is szerepeltek a 24 napos kihívás témái között, róluk pont tegnap került ki poszt, itt megtekinthetőek a manik.



Bejglit nem akartam festeni, így végül a szaloncukrokra esett a választásom, melyek már szintén szerepeltek még 2012-ben a blogon, de az már akkor sem nagyon tetszett. ^^ Azt hiszem, ha nem is vittem túlzásba ennek a manikűrnek a kidolgozottságát, a két szaloncukros alkotás között látszik a 3 év különbség. ^^


Használt lakkok: Rimmel Total Eclipse (fekete-zöld homoklakk), Rimmel Mary Mary Quite Contrary (lila), Rimmel Azure (kék) + fehér akrilfesték

Csak azután vettem észre, hogy csupa Rimmel lakkoakt sikerült összeválogatnom, hogy a manikűr elkészült. :D Amúgy azért pont kék lett a szaloncukor csomagolópapírja, mert az én kedvencemet, a kókuszosat is mindig kék csomagolópapírban kapom meg. Nem is értem, miért. Nekem logikusabb lenne a fehér. :D

Nektek hogy tetszik a manikűr? Szeretitek a szaloncukrot? Házi vagy bolti a nyerő? Melyik a kedvenc ízesítésetek?

Nézzétek meg a többiek munkáját is:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből