2015. december 7., hétfő

Teszt | LadyQueen karácsonyi nyomdalemez

Sziasztok!

Ma két bejegyzés is lesz a blogon. Az első ez a LadyQueen webshoptól tesztelésre kapott nyomdalemez, amely a #NA0592-es kódot és az "Elk Merry Christmas Pavilion Nail Art Stamp Template Image Plate hehe060" nevet viseli.


Mint ahogy az a lenti képeken is látszik, egy hehe-fake-ről van szó. Picit el is szontyolodtam, mikor rájöttem - no, nem azért, mert nem tudhatok magaménak egy eredeti palettát a márkától, mintsem a tény miatt, hogy nem eredeti darabokat árulnak. Aztán szép lassan eszembe jutott, hogy bizony a legtöbb oldalon hasonlóba fut az ember lánya. Meg aztán nyomdázni, karácsonyi manikat készíteni ez a lemez is tökéletesen megteszi. :)


Ilyen kis kék fóliával bevonva érkezett meg hozzám. A hátáról elfelejtettem képet készíteni, de amúgy nincs rajta semmi, csak a sima fém. A szélei picit élesek, de nekem nem okozott ez sem gondot. Nem volt papír borítékba sem csomagolva, de én személy szerint ezen sem akadok fenn, tudok olyat készíteni saját magam is, ráadásul pont olyat, amilyet szeretnék.




Készítettem néhány manikűrt, teszt jelleggel. Nem csak a lemezt próbálgattam, hanem az új nyomdapárnát (amiről külön teszt jön majd valamikor januárban - remélhetőleg még a hónap elején/közepén, addig még lesz alkalmam tesztelni, gyakorolni, ismerkedni vele) is, s nem utolsó sorban magamat. Eleinte egyáltalán nem sikerültek a manik, nem jött jól fel, párnán ragadt, fele jött le... és sorolhatnám. Végül azonban az utolsó három manikűr olyan lett, amit meg lehet mutatni. A szemmértékemről azért inkább ne is beszéljünk. Eddig is tudtam, hogy olyanom nekem nincs, na de ezek után... a minták nagy része elég csámpás lett, szóval elnézéseteket kérem.

Tegnapelőtt végleg beadta a derekát az én nagyon szeretett, idén decemberber 15 éves lámpám is, melynek segítségével eddig a képeket készítettem. Az új lámpa (ami már 3 éves, de az elmúlt három évben inkább kínlódtam a régivel, azt élesztgetve, ez az új meg porosodott) meg én eddig sem igazán értettük meg egymást, ezért is nem használtam eddig. Most meg muszájból elő kellett venni. A képeken is látszik a változás, picit fakóbbak, furábbak, élettelenebbek - de lehet, csak nekem tűnik így.

Mivel nem érkeztek még mindig meg a nyomdalakkjaim, én meg nem túl türelmes ember lévén nem voltam hajlandó a norvég mintás lemezem kipróbálását tovább halogatni, nem nyomdalakkokkal dolgoztam.

No de elég a siránkozásból. Nézzük a manikűröket. Az elsőnél ötvöztem a stamping decals tecnikát (mutató-, középső- és kisujjam) a hagyományos nyomdázással. Ez volt a legelső mani, amit készítettem, ahhoz képest nem volt rossz. A lila lakk a Rapsodi 334 , a fehér pedig az Essence Wild White Ways.




A második manikűrnél a Rapsodi burgundy árnyalatát használtam alapnak, erre jött a Moyra ezüst holo lakkjával a nyomdázás.


Ennél a második maninál kezdtem igazán ráérezni szerintem a technikára, mert a harmadik manikűr már egészen jól sikerült. Szerintem ha jobban pigmentált volna a fehér Essence lakkom, szinte perfekt lenne. :) A mutató- és kisujjamra a Moyra kék holóval nyomdáztam, alapnak a kedvenc sötétkék lakkomat, a Rapsodi 347-et használtam.



A bordó és kék manikűr elkészülése között nyomdáztam lapra is, szintén a vörös Rapsodival.


Az szerintem a fenti képeken is látszik, hogy a minták többsége (főleg a számomra legfontosabb norvég minta^^) szépen kijön. A nálam tapasztaltabb nyomdázók valószínűleg gond nélkül tökéletes manikűrt készítenek vele.

Bevallom,nálam még az is gond volt, hogy a lehúzóval hol túl sok lakkot hagytam rajta, hol baromi sokat lehúztam... van még hova fejlődni. :D

Mindenesetre én örülök, hogy szert tettem erre a lemezre, mert meg vagyok vele elégedve. A manikűrök tökéletlensége ugyanis inkább ered az én tapasztalatlanságomból, mint a lemez hibájából.

Ha megtetszett a lemez a LadyQueen webshop nail art részlegén, itt beszerezhetitek. Ha idén karácsonyra nem is, jövő novemberig legalább tuti megérkezik (és nem jártok úgy, mint én^^). A QWBS15 kuponkódot használva 15% árkedvezményben részesültök. Sőt, ha 10 alkalommal használva lesz a kód, a LadyQueen egy nyereményjátékot is szponzorál a számotokra! :)


Hogy tetszik a paletta? Megvan nektek? nyomdázós tippeket továbbra is szívesen fogadok. :)

Szép napot, könnyű hetet!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből