2015. december 22., kedd

24 Day of Christmas | Day 19-21: Santa's hat, sleigh or sled, reindeer

Sziasztok!

Ma bemutatom nektek az utolsó előtti hármas csokrot a 24 napos karácsonyi kihívásból.


19. Mikulás sapkája

A fehér akrilfesték mellett franken francia alapot és a Leydi 773-as piros lakkját használtam.



20. Szánkó
Nem vagyok teljes mértékben megelégedve a manival, a fejemben z valahogy jobban nézett ki, de épp felhúztak valamivel, miközben készült, úgyhogy a rénszarvast jól össze is csaptam...
Alapnak az ANNY I'm in Heaven lakkját használtam, a holo csillámos topper pedig Rapsodi Parisa 20.



21. Rénszarvas
Fogalmam sincs, mikor akadtam erre a cuki rénszarvasos manira, de némi tanakodás után végül sikerült eldöntenem, hogy idén őt készítem el erre a témára.
Alapnak a SaintGill ColorShow 07 lakkot használtam, a rénszarvasokhoz pedig a Rapsodi 354, a többi akril- illetve tempera festék.




Nekem a mostaniak közül a rénszarvasos volt a kedvencem. Sajnáltam, hogy csak egy napig tudtam hordani.
Nektek melyik a kedvencetek?

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből