2015. augusztus 27., csütörtök

Teszt | Golden Rose Rich Color 19 & 111

Sziasztok!

Ma egy nagyon rég beszerzett két lakkot szeretnék nektek bemutatni. Ezek az első GR Rich Color lakkjaim, és elmondhatom, teljes mértékben meg vagyok elégedve vele! :)


Mindkét lakkról ugyanazt tudom elmondani: az üveg szögletes, jól tárolható, nekem speciel a kedvenc üveg-formám. Az ecsetekkel nagyon jól lehet dolgozni, a tömzsi-lapos-lekerekített trió érvényes rá, szóval pont a kedvenc fajtám. Nagyon jól fednek, két réteg elég a biztos fedéshez (ráadásul ismertek, általában vékony rétegeket használok), és a tartósságukkal sem akadt gondom (még nyáron fesztivált is élt át szinte épségben az egyikükkel készített maim). Száradással sincs problémám. Szóval nálam abszolút kedvencek lettek, bátran ajánlom másoknak is. :)

Golden Rose Rich Color 19
Erről a lakkról még külön annyit, hogy nem ennyire sötét és kékes árnyalat, mint azt a képek mutatják, de sajnos a fényképezőgép nem tudja elkapni az igazi színét. próbáltam neten is keresgélni. Talán ez, ez meg ez a kép adja vissza leginkább az igazi színét. Ilyen türkizzöld-szerű, óceános. Én így tudnám leginkább megfogalmazni.





Golden Rose Rich Color 111






Megvan valamelyik lakk? Esetleg másik a kollekcióból? mi a véleményetek róla?

Szép napot!
Bella

8 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszi szépen! Bár a kép picikét csalóka, ő inkább zöld még, mint kék. :)

      Törlés
  2. Mindkét szín szép, nálam már ősziesek. :) A kék egy kicsivel jobban tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ő amúgy élőben zöld, csak a fotók csalókák. :)

      Törlés
  3. Nekem a zöld tetszik.Csodás árnyalat

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon szeretem. Nálam rögtön kedvenc is lett. :)

      Törlés
  4. Ezek a színek annyira nem tetszenek, de sok GR lakkom van, WOW-ból is van kb. 6 db, szeretem őket, remek az ecsetük, csak hamar kopnak. Nyomdázni is lehet velük.

    VálaszTörlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből